RED هیدروژن وان از تاریخ 11 آبان و با قیمت 1295 دلار عرضه می گردد

به گزارش هولی، بعد از یک سال انتظار، بالاخره گوشی RED هیدروژن وان برای عرضه آماده شده است. دو اپراتور ورایزن و AT&T امروز اعلام کردند که فروش این گوشی را از جمعه آینده یعنی 11 آبان ماه و با قیمت 1295 دلار شروع خواهند کرد. هر دو اپراتور پلن های پرداخت ماهانه را هم برای این گوشی در نظر گرفته اند که ورایزن به صورت 24 ماهه و AT&T به صورت 30 ماهه، این گوشی را عرضه می نمایند. خبری از عرضه جهانی این گوشی فعلا در دسترس نیست و باید ببینیم آیا این گوشی به دیگر بازارها راه پیدا می نماید یا خیر.

RED هیدروژن وان از تاریخ 11 آبان و با قیمت 1295 دلار عرضه می گردد

با قیمت 1295 دلار، این گوشی 100 دلار گران تر از قیمت پیش فروشی است که برای آن در نظر گرفته شده است. کسانی که این گوشی را پیش خرید نموده بودند، با همان قیمت قبلی، گوشی خود را دریافت می نمایند اما دیگران باید قیمت 1295 دلار را برای داشتن این گوشی، پرداخت نمایند.

RED هیدروژن وان، قرار بود اوایل سال 2018 عرضه گردد اما آنقدر تاخیر خورد که حالا اواخر سال 2018 شاهد عرضه آن هستیم. به دلیل همین تاخیرها، این گوشی همچنان با پردازنده یک سال قدیمی شده اسنپ دراگن 835 عرضه می گردد در شرایطی که پرچمداران اندرویدی دیگر که معمولا قیمت کمتری هم نسبت به این محصول دارند، با پردازنده Snapdragon 845 عرضه می شوند.

اما کسانی که به سراغ این گوشی می روند، به دنبال آخرین پردازنده نیستند. نکته هیجان انگیز این گوشی، نمایشگر هلوگرافیک آن بوده که می تواند تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش دهد. همچنین دوربین های دوگانه در بخش پشتی و در جلوی این گوشی، می توانند محتوای سه بعدی هم ضبط نمایند و در همین نمایشگر به صورت سه بعدی، نمایش دهند.

با توجه به آنالیز تخصصی ورج، نمایشگر هلوگرافیک این گوشی، تکنولوژی فوق العاده ای ندارد و حتی ممکن است در بعضی اوقات باعث سردرد و یا چشم درد کاربران نیز بگردد. به طور کل از نمایشگر این دستگاه چندان تعریف نشده است.

نکته دیگر، طراحی ماژولار RED هیدروژن وان خواهد بود. با توجه به پین هایی که در بخش پشتی قرار گرفته است، شرکت RED قرار است برای این گوشی ماژول های دوربین فراوری کند اما هنوز خبری از این ماژول ها هم در دسترس نیست. به طور کل آنطور که ورج آنالیز نموده، خرید RED هیدروژن وان با این قیمت، هیچ دلیل موجهی برای بسیاری از کاربران ندارد و شاید با عرضه ماژول های دوربین، بتوان به خرید این گوشی بیشتر فکر کرد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 83

به "RED هیدروژن وان از تاریخ 11 آبان و با قیمت 1295 دلار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "RED هیدروژن وان از تاریخ 11 آبان و با قیمت 1295 دلار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید