258 شکایت از خانه مسافرها در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

به گزارش هولی، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: 258 مورد شکایت مردمی از خانه مسافرها و دفاتر اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی استان به ثبت رسید.

258 شکایت از خانه مسافرها در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی امروز سه شنبه پنجم فروردین 1399 با اعلام این خبر تأکید کرد: این تعداد شکایت از 25 اسفندماه سال گذشته تا به امروز ثبت شده است.

او افزود: پس از آنالیز این تعداد شکایت، یک ویلا در شهرستان سامان و چهار خانه مسافر در شهرستان کوهرنگ پلمب شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: همچنین در این مدت مجوز دو دفتر متخلف اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی در شهرکرد لغو شده است.

او بیان داشت: همچنین تمام 22 دفتر اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی دارای مجوز چهارمحال و بختیاری ضمن تعطیلی این مراکز باید نسبت به حذف و امحای تبلیغات میدانی خود و پرهیز از هرگونه تبلیغات دیگر تا اطلاع بعدی اقدام نمایند.

سمیعی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری می توانند شکایت ها و گزارش های خود را با شماره تلفن های 03833349760 و 09138822305 در میان بگذارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 790

به "258 شکایت از خانه مسافرها در چهارمحال و بختیاری ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "258 شکایت از خانه مسافرها در چهارمحال و بختیاری ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید