25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت ششم، جستجو در تاریخ شهر

به گزارش هولی، تورنتو یک شهر بسیار جالب و هیجان انگیز برای گردش و تفریح به همراه خانواده است. این هیجان مخصوصا وقتی هوا رو به گرمی می رود، نمود بیشتری پیدا می نماید. در اینجا 25 مورد از انواع کارهایی را نام برده ایم که می توان با هزینه بسیار کم یا به طور کاملا رایگان برای بچه ها در تورنتو انجام داد، که بسیاری از فعالیت های بیرونی یا داخل فضا با در نظر دریافت شرایط فصلی و آب و هوایی را شامل گردد.

25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت ششم، جستجو در تاریخ شهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

پرسه در زندگی روستایی

مزرعه ریوردیل (Riverdale)، طعم دیگری از کانادا را در مرکز شلوغ شهر ارایه می دهد. مساحت این مزرعه در حدود 5/7 جریب است که در آن سازه های چوبی، حوضچه و باغ های سبزیجات قرار داشته و محیط نمونه ای برای آشنایی با کشاورزی و منابع طبیعی کانادا است. بچه ها می توانند حیوانات را از نزدیک ببینند، با کشاورزان صحبت و کارهای روزمره آن ها را از نزدیک تماشا نمایند.

آشنایی با تاریخ رسانه ها

دفتر اصلی تلویزیون CBC که در تورنتو قرار گرفته است، یک مرکز دوست داشتنی اما کمتر شناخته شده برای بچه ها دارد: موزه CBC. بچه ها وارد بخشی نمایشگاهی می شوند که در آن می توانند برنامه های مورد علاقه خود در CBC را تماشا نمایند. والدین نیز می توانند برای یادآوری خاطرات گذشته خود، نگاهی به برنامه آقای درساپ (Mr. Dressup) و خانه درختی کیسی و فینگان (Casey & Finnegan) بیندازند. بچه های بزرگتر می توانند از نمایشگاه اخبار CBC و تجهیزات قدیمی رسانه ای دیدن نمایند.

قدم زدن در گورستان تورنتو

گردشی در قبرستان تورنتو نیز می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی با بعضی مشاهیر قدیمی شهر باشد. این کار به مانند قدم زدن در تاریخی واقعی است. در این مکان می توانید به دنبال کاشفان انسولین با نام های سر فردریک بانتینگ (Sir Frederick Banting) و چارلز بست (Charles Best)، بازیکن هاکی به نام بیلی بارچ (Billy Burch)، خلبان رهگیر نخبه به نام دیکینز (Dickins)، پیانیستی به نام گلن گولد (Glenn Gould)، نخست وزیر آقای ویلیام لیون مکنزی کینگ (William Lyon Mackenzie King)، هوادار حقوق زنان دکتر امیلی هووارد استو (Emily Howard Stowe)، تعدادی از ساکنان ابدی اینجا هستند. همچنین سعی کنید توقفی هم در محل یادبود کشتی بخار نورونیک و صندلی ملکه ایرلند داشته باشید. منبع: www.where.caمنبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 668

به "25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت ششم، جستجو در تاریخ شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت ششم، جستجو در تاریخ شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید