گران قیمت ترین شهرهای آسیا در یک نگاه

به گزارش هولی، یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از انتخاب مقصد سفر لازم است به آن بپردازیم کسب بعضی اطلاعات کلیدی در رابطه با مقصد است در این صورت می توان با مد نظر قرار دادن جوانب متفاوتی از سفر تور مسافرتی لذت بخشی را تجربه کرد. در این مقاله قصد داریم سفری کوتاه داشته باشیم به گران قیمت ترین شهرهای جهان. با خبرنگاران همراه باشید.

گران قیمت ترین شهرهای آسیا در یک نگاه

هنگ کنگ

این شهر برای هفتمین سال متوالی در صدر فهرست گران قیمت ترین شهرهای دنیا قرار گرفته است. به همین علت چندان منطقی به نظر نمی رسد که بدون برنامه ریزی قصد سفر به هنگ کنگ را داشته باشید. هنگ کنگ شهری مدرن و امروزی است . از جهت دیگر جذابیت های بصری این شهر را نمی توان دست کم گرفت. می توانید به روز ترین تکنولوژی های دنیا را در هر حوزه ای در هنگ کنگ مشاهده کنید. اگر قصد دارید در قالب تور مسافرتی به هنگ کنگ سفر کنید ضروری است که اطلاعات جامعی در رابطه با این شهر و چند و چونش به دست بیاورید. می توانید از هاستل های مقرون به صرفه قیمت آغاز کنید و از بازدید تفرجگاه ها و مقاصد جهانگردی که احتیاج به پرداخت ورودی دارند اجتناب کنید.

بمبئی

این شهر به عنوان مرکز فرهنگی و هنری هندوستان شهرتی خاص را به خود اختصاص داده است. بمبئی گران قیمت ترین هتل ها و رستوران های آسیا را در خود جای داده. صد البته که کیفیت و مرغوبیت خدماتی که در بمبئی در اختیار جهانگرد قرار می گیرد ارزش این هزینه های باور نکردنی را دارند اما اگر قصد دارید تور مسافرتی بعدی خود را به بمبئی اختصاص دهید ضروری است که بعضی نکات توجه داشته باشید. می توانید بخش قدیمی شهر را به عنوان اقامت گاه انتخاب کنید. در این صورت هزینه های سفر شما نصف خواهد شد. از غذاخوری های محلی بهره ببرید و برای بازدید جذابیت های برنامه ریزی کنید. استفاده از لوازم حمل و نقل عمومی از دیگر راهکارهایی است که در اختیار خواهید داشت.

شانگهای

شانگهای به عنوان معروف ترین و گران قیمت ترین شهر چین محسوب می گردد. جذابت های بصری این شهر ان را به عنوان مقصد گردشگری محبوب معرفی نموده است. این شهر مدرن و لوکس معروف ترین هتل های منطقه را در خود جای داده است. می توانید از فهرست بلند بالایی از جذابیت های جهانگردی بهره مند شوید و تور مسافرتی خاصی را در این شهر تجربه کنید. اگر قصد دارید از تک تک جذابیت های جهانگردی این شهر بازدید کنید پیشنهاد می کنیم به وسیله آژانس های مسافرتی با تورهای یک روزه شانگهای همراه شوید.

دبی

صد البته که دبی با بهره مندی به فهرستی بلند بالا از معروف ترین ها در فهرست گران قیمت ترین شهرهای آسیا خواهد بود. این شهر با در دست داشتن معروف ترین هتل ها ، مجتمع خرید ها و رستوران های دنیا مقصدی خاص و ویژه برای گردشگران تور دبی خواهد بود. سفر به دبی احتیاجمند برنامه ریزی خاص و دقیقی است. هزینه های خود را مدیریت کنید از طبیعت زیبای دبی غافل نشوید. می توانید در قالب توریک روزه یا تورطبیعت گردی از جای جای این شهر بازدید کنید و لحظاتی فوق العاده را در تور دبی خود تجربه کنید

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2211

به "گران قیمت ترین شهرهای آسیا در یک نگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران قیمت ترین شهرهای آسیا در یک نگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید