کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوچرخه سواری مدتی پیش با فروش ساختمان قدیم خود در خیابان ورزنده تدارکات لازم را برای احداث ساختمان جدید این مجموعه در کنار پیست دوچرخه سواری آزادی فراهم کرد.

کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به همین منظور، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی، امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و پیش از شروع مجمع عمومی فدراسیون برگزار گردید.

در این مراسم خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و سایر مسئولان این مجموعه و بعضی رؤسای هیات ها نیز حضور داشتند که در نهایت کلنگ احداث این ساختمان سه طبقه توسط علی نژاد بر زمین خورده شد.

ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در سه طبقه و بالغ بر 1200 متر مربع شامل سالن کنفرانس و اجتماعات، اتاق های متعدد جهت همه کمیته های تحت پوشش باطراحی مدرن و استفاده از تاسیسات پیشرفته و کم مصرف می باشد. از نکات مثبتی که در انتخاب محل ساختمان لحاظ شده است خارج بودن از محدوده طرح ترافیک، مجاورت به محل کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری، دسترسی به وسیله بزرگراه ها و مترو، ترمینال و فرودگاه می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 620

به "کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید