کانادا دانلود جعبه سیاه پرواز 752 اوکراین را برای مدت نامحدود متوقف کرد

به گزارش هولی، به گزارش فارس به نقل از سی بی سی، کانادا این هفته به ایران بیان کرد برای یک مدت نامحدود دانلود و تحلیل جعبه سیاه یافت شده از لاشه هواپیمای 752 اوکراین را متوقف نموده است.

کانادا دانلود جعبه سیاه پرواز 752 اوکراین را برای مدت نامحدود متوقف کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

حسن رضایی فر، رئیس گروه تحقیقات ایران گفت وی نمایندگان 8 کشور را برای سفر به لابراتواری در اروپا برای شروع این فرایند دعوت نموده است، اما این کشور خواهان به تعویق افتادن این تحقیقات به علت شیوع ویروس کرونا شده اند.

رضایی فر در ایمیلی به سی بی سی گفت: اکنون، به علت ویروس کرونا، برای بعضی از کشورها، برنامه ریزی یک سفر غیرممکن است.

یک مقام کانادایی تایید کرد که ایران در روز دوشنبه با این کشورها تماس گرفته و تمامی آنها قاطعانه پاسخ دادند: در حال حاضر مسافرت غیرممکن است و شاید زمانی دیگر.

کیتی فاکس، رئیس هیئت امنیت حمل و نقل گفت کشورها می خواهند نمایندگان خودشان در این جلسه دانلود شخصا حضور داشته باشند.

وی در بیانیه ای خاطرنشان کرد: از این رو، دانلود و تحلیل صداهای ضبط شده باید تا زمانی که شرایط به اندازه کافی برای مسافرت امن بهبود یابد، به تاخیر بیفتد... در حال حاضر، نمی گردد پیش بینی کرد که چه زمانی این اتفاق می افتد.

پرواز 752 اوکراین در 8 ژانویه در ایران به علت اشتباه انسانی مورد هدف نهاده شد و منهدم شد. در این پرواز 176 نفر کشته شدند.

آمریکا، اوکراین، سوئد، افغانستان، انگلستان، فرانسه و آلمان و کانادا، تماما، نمایندگان و کارشناسان در تحقیقات ایران را به رسمیت شناختند. مقامات کانادایی می گویند جعبه سیاه بسیار مهم است و می تواند حاوی ارتباطات میان خدمه پرواز و کنترل کنندگان ترافیک هوایی باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 861

به "کانادا دانلود جعبه سیاه پرواز 752 اوکراین را برای مدت نامحدود متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا دانلود جعبه سیاه پرواز 752 اوکراین را برای مدت نامحدود متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید