چین ارتش خود را تقویت می نماید

به گزارش هولی، شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین که در جمع فرمانده هان نظامی این کشور سخنرانی می کرد خواهان تحقق رویای چینی و ساخت یک ارتش قوی و پیشرفته شد.

چین ارتش خود را تقویت می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین که در جمع فرمانده هان نظامی این کشور سخنرانی می کرد خواهان تحقق رویای چینی و ساخت یک ارتش قوی و پیشرفته شد.

به گزارش سی جی تی ان تلویزیون انگلیسی زبان چین، رییس جمهوری چین روز یکشنبه در جمع شماری از فرمانده هان و سربازان این کشور در استان هوبی، آنها را به یاد آوردن ماموریت خود تشویق کرد و از آنان خواست با قاطعیت برای پیشرفت مستمر در امور کوشش نمایند.

رییس جمهوری و فرمانده کل قوا چین پیشتر نیز به ارتش آزادیبخش خلق این کشور دستور داده بود برای مبارزه و جنگ آماده شوند زیرا کشور با خطرات و چالش های بی سابقه ای روبرو است.

او با اشاره به شرایط خاص چین تاکید نموده بود نیروهای مسلح باید برای جنگ و یک مبارزه جامع نظامی از نقطه شروع جدید آماده شوند.

رییس جمهوری چین همچنین روز یکشنبه در شهر وو هان با فرمانده هان نظامی کشورهای شرکت نماینده در هفتمین دوره بازی های دنیای نظامیان دیدار کرد او در این دیدار گفت که ورزش از نمادهای مهم پیشرفت اجتماعی و بشری بوده و همچنین ترکیب مهم تبادلات انسانی و فرهنگی به شمار می آید.

وی گفت: سربازان با ورزش رابطه طبیعی دارند و ریشه تعداد زیادی از رشته های ورزشی از جمله تیراندازی و ماراتون در امور نظامی است ورزش نظامی می تواند جسم مقامات ارتش و سربازان را محکم سازد اراده ارتش و روحیه سربازان را تقویت کند روحیه سربازان را نمایان و مبادلات میان ارتش ها را ترویج کند که همه کشورهای دنیا به آن اهمیت می دهند.

شی گفت: ارتش چین همیشه به ورزش های نظامی اهمیت داده و فعالیت های ورزشی نظامی را به طور گسترده برگزار نموده و همچنین فعالانه در مسابقات بین المللی ورزش های نظامی حضور پیدا می نماید.

فرمانده کل قوا چین گفت: چین به ویژه پس از عضویت در شورای بین المللی ورزش های نظامی در سال 1978 میلادی، ضمن شرکت در مسابقات ورزشی نظامی همراه با دیگر اعضای این شورا، به عضو موثر و فعال در میزبانی از فعالیت های ورزشی نظامی تبدیل شده است.

هفتمین دور بازی های نظامی دنیا که به المپیک ارتش های دنیا شهرت دارد روز آدینه با حضور 32 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر ووهان مرکز استان هوبی چین شروع شد.

در این دوره از بازی ها که برای نخستین بار در چین برگزار می گردد 9 هزار و 308 ورزشکار از 109 کشور دنیا در قالب 29 رشته و 329 زیر رشته ورزشی به مدت 10 روز به رقابت می پردازند.

از سوی جمهوری اسلامی ایران نیز حدود 100 ورزشکار در هشت رشته دوچرخه سواری، جهت یابی، کشتی، نجات غریق، والیبال، تیر و کمان، چتربازی و دو میدانی شرکت نموده و در این بازی ها به رقابت می پردازند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 412

به "چین ارتش خود را تقویت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین ارتش خود را تقویت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید