چهره های سینمایی هالیوود که در سال 2019 دنیا را ترک کردند

به گزارش هولی، در این گزارش سلبریتی های درگذشته هالیوود در سال 2019 را مرور می کنیم.

چهره های سینمایی هالیوود که در سال 2019 دنیا را ترک کردند

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، تعدادی از سلبریتی های مشهور سینمای جهان در سال 2019 درگذشتند که ورایتی در گزارشی به یادآوری آن ها در بخش های مختلف پرداخته است.

سال 2019 چندین کارگردان مطرح درگذشتند؛

آنیس وردا کارگردان موج نوی فرانسه که جشنواره فیلم کن امسال به یاد او برگزار شد، در تاریخ 29 مارس در سن 90 سالگی درگذشت. استنلی دونن کارگردان فیلم آواز خواندن در باران 21 فوریه در 94 سالگی و لری کوهن که فیلم سینمایی زنده است را کارگردانی کرده بود، 23 مارس در سن 77 سالگی درگذشت.

جان سینگلتون کارگردان فیلم های سینمایی پسران در محله و سریع و خشن 2 بر اثر سکته مغزی، 29 آوریل در 51 سالگی درگذشت.

پنی بیکر که از کارگردان های مشهور در زمینه مستند است و فیلم مستند به عقب نگاه نکن را کارگردانی کرده است، هم در 94 سالگی درگذشت. کارگردان فیلم رومئو و ژولیت هم در سن 96 سالگی، جان خود را از دست داد. رابرت اوانس تهیه کننده فیلم سینمایی محله چینی ها هم در سن 89 سالگی درگذشت.

در بین بازیگران نیز، دویس دی، بازیگر زن و خواننده معروف و کارول چانینگ بازیگر فیلم های موزیکال و کمدی، در سن 97 سالگی درگذشتند.

بیبی آندرسون که در فیلم سینمایی مهر هفتم و پرسونا به کارگردانی اینگمار برگمن بازی کرده بود، در سن 83 درگذشت. سو لیون بازیگر فیلم سینمایی لولیتا ساخته استنلی کوبریک هم در 73 سالگی درگذشت.

روتخر هاور بازیگر هلندی فیلم سینمایی بلید رانر در سن 75 سالگی درگذشت. پیتر فوندا، پسر هنری فوندا و برادران جین فوندا که در فیلم سینمایی سبک سوار نویسنده و بازیگر بود، در سن 79 سالگی درگذشت. آلبرت فینی هم که 5 بار نامزد اسکار شده و در فیلم تام جونز نقش آفرینی کرده است، در سن 82 سالگی درگذشت.

در سال گذشته میلادی، بازیگران محبوبی از جمله رابرت فورستر بازیگر جکی براون به علت سرطان مغز در 78 سالگی درگذشت. ریپ تورن بازیگر فیلم مردان سیاه پوش و برنده جایزه امی هم در سن 88 سالگی و دنی آیلو که برای فیلم سینمایی کار درست را انجام بده نامزد اسکار شده بود، در سن 86 سالگی جان خود را از دست دادند.

سیلویا مایلز نامزد دو دوره جوایز اسکار هم در حالی درگذشت که 94 ساله بود. لوک پری که آخرین حضورش را در فیلم سینمایی روز و روزگاری در هالیوود شاهد بودیم، به دلیل سکته مغزی در 50 سالگی درگذشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 708

به "چهره های سینمایی هالیوود که در سال 2019 دنیا را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های سینمایی هالیوود که در سال 2019 دنیا را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید