پیروزی مقتدرانه پتروشیمی در خانه ، شکست توفارقان مقابل شاگردان سامری

به گزارش هولی، رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال کشورمان امروز با برگزاری 7 ملاقات پیگیری شد.

پیروزی مقتدرانه پتروشیمی در خانه ، شکست توفارقان مقابل شاگردان سامری

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ، رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 7 ملاقات پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی های آن تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیروز شد با نتیجه 65 بر 46 مقابل مهرام به پیروزی برسد و صندلیش را بیش از پیش در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم پیروز شد در خانه با پیروزی مقتدرانه برابر مس کرمان دست یابد و با نتیجه 92 بر 38 این تیم را شکست دهد.

پالایش نفت آبادان هم در ملاقاتی سخت پیروز شد با نتیجه 9387 از سد توفارقان آذرشهر بگذرد تا در صندلی سوم جدول رده بندی باقی بماند.

تیم بسکتبال شیمیدور هم در یکی از مهمترین ملاقات های این هفته پیروز شد با نتیجه 87 بر 79 درمشهد آویژه صنعت پارسا را شکست دهد و به شرایط بهتری برسد.

تیم بسکتبال اکسون تهران هم در یکی از دربی های پایتخت 84 و 63 اس 10 نیروی زمینی گذشت تا امیدش برای حضور در مرحله پلی آف بیشتر گردد.

شهرداری بندرعباس هم به خوبی از امتیاز میزبانی اش بهره برد و با نتیجه 85 و 81 شورا و شهرداری قزوین را شکست داد تا رقابت تنگاتنگی با اکسون برای رسیدن به پلی آف داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 711

به "پیروزی مقتدرانه پتروشیمی در خانه ، شکست توفارقان مقابل شاگردان سامری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقتدرانه پتروشیمی در خانه ، شکست توفارقان مقابل شاگردان سامری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید