پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می گردد

به گزارش هولی، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که قول می دهم تیم ما از بحران خارج می گردد، گفت: تیم هایی پیروز هستند که اهداف خود را تعیین نموده اند ولی ما به خاطر یکسری اتفاقات نتوانستیم به اهداف میان مدت برسیم اما بسیار امیدواریم تا شرایط خیلی خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می گردد

امیر حسین پیروانی در نشست خبری پیش از ملاقات نفت آبادان مقابل آالومینیوم اراک، اظهارکرد: اراک خود را جدول پیدا نموده است و شرایط خیلی خوبی دارد. ما هم خوشبختانه تمرینات خوبی را در طول هفته پشت سر گذاشته ایم و از هر نظر آماده ایم تا شرایط خوب مان در نیم فصل اول را به دست آوریم و مجددا به جدول برگردیم.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان این که مثل همه تیم ها ماهم درگیر فشردگی مسابقات هستیم، اضافه کرد: ما هم مصدوم داریم و البته فردا یک جوان به ترکیب تیم مان اضافه می شود و امیدواریم تلفیقی لز بازیکنان جوان و با تجربه، به نتیجه مدنظر برسیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر تیمی در زدن ضربات آخر پیروز نیست، بخشی از آن به مسائل روحی روانی تیم بر می شود که یکسری مسائل داشتیم که نمی خواهم به آن ها بپردازم اما امیدوارم با برطرف شدن این مسائل، حالا مشکل گلزنی هم حل شود و به گل برسیم.

وی ادامه داد: اگر سال قبل صنعت نفت شرایط بسیار خوبی داشت، به این خاطر بود که بازیکنانش دو، سه سال کنار هم بودند اما در این فصل یک تیم نوپا و جدید شده است. در فصل بیستم 12 - 10 بازیکن جدید به تیم نفت آمدند که خیلی زمان می برد تا با هم هماهنگ شود. پس از مدتی هم نیازهای تیم را تعیین کردیم و مقرر شد که برطرف شوند ولی این اتفاق نیفتاد. به هر حال طبیعی است در بازی هایی که شکست خوردیم، به جز یکی دو ملاقات مستحق شکست نبودیم.

پیروانی گفت: در ملاقات با تیم های پدیده، پرسپولیس و حتی سپاهان که نتایج خوبی نگرفتیم اما از نظر آماری کیفیت بسیار خوبی داشتیم. درصد مالکیت تیم ما برابر تیم هایی که در آسیا حرف اول را می زنند، بالاتر بود و در آبادان یک موقعیت گل هم به آن ها ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم در بازی فردا شرایط متفاوت داشته باشد و فردا با نگاه و شرایط خاصی وارد این مسابقه می شویم. بسیار خوشبین و امیدوار هستم که آغاز پیروزیت دوباره صنعت نفت از بازی فردا زده شود.

وی ادامه داد: صندلی سال قبل صنعت نفت هفتم بود ولی ما امیدواریم در لیگ بیستم بتوانیم تک رقمی شویم. روی کاغذ بازی های ساده ترمان مانده است و نسبت به تیم های دیگر بازی های ساده تری داریم. شش بازی خانگی داریم که اگر امتیازات لازم را کسب کنیم، شاید رتبه بهتری از فصل قبل هم به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی های این تیم با تیم های پایین جدولی هم مطرح نمود: این مسئله به ما یاری می نماید. تیم هایی که به آبادان می آیند اگر برای حداقل امتیاز نیایند، قطعا از فضایی که به ما می دهند، بهتر استفاده می کنیم. مسائلی مثل مصدومیت ها، محرومیت ها و عدم تقویت تیم، باعث شد نفت کمی درجا داشته باشد. تمام تیم های لیگ برتر علی رغم این که بازیکنان زیادی داشتند اما تیم شان را تقویت کردند و توانستند پنج شش بازیکن خوب جذب نمایند ولی ما یکسری بازیکن را نتوانستیم جذب کنیم. با این وجود امیدواریم در بازی های پیش رو به فزونی برسیم و صندلی بهتری کسب کنیم.

وی با بیان این که قول می دهم تیم ما از بحران خارج می شود، اضافه کرد: تیم هایی پیروز هستند که اهداف خود را تعیین نموده اند ولی ما به خاطر یکسری اتفاقات نتوانستیم به اهداف میان مدت برسیم اما بسیار امیدواریم تا شرایط خیلی خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1650

به "پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: نفت آبادان از بحران خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید