ویه را: مربیگری در آرسنال؟ نمی گردد تیمی که 9 سال در آن بازی نموده اید را نادیده بگیرید

به گزارش هولی، کاپیتان سابق تیم فوتبال آرسنال می گوید اگر مدیران این تیم به او برای راهنمایی توپچی ها اعتماد نمایند، پیشنهادشان را رد نمی کند.

ویه را: مربیگری در آرسنال؟ نمی گردد تیمی که 9 سال در آن بازی نموده اید را نادیده بگیرید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، پاتریک ویه را به شایعاتی که اخیراً درباره احتمال روی کار آمدن او به عنوان جانشین اونای امری در کادر فنی تیم فوتبال آرسنال منتشر شده واکنش نشان داد و تمایل خود را برای قبول این مسئولیت ابراز کرد.

کاپیتان و هافبک دفاعی سابق آرسنال که اکنون راهنمایی تیم فوتبال نیس فرانسه را برعهده دارد، یکی از گزینه های جانشینی قطعی اونای امری است که هفته گذشته اخراج شد.

ویه رای 43 ساله شنبه شب پس از برد 4 بر یک شب گذشته تیمش مقابل متز در لوشامپیونه به شبکه کانال پلاس گفت: شما هرگز نمی توانید باشگاهی که 9 سال در آن بازی نموده اید را نادیده بگیرید اما راستش را بخواهید من اینجا روی پروژه ای که در نیس داریم تمرکز نموده ام و احساس خوبی هم دارم. پروژه ای که بسیار هیجان انگیز است. همواره گفته ام که من از وضعیتم در نیس بسیار راضی و به دنبال راهی برای ارتقای صندلی تیم هستم.

پاتریک ویه را که سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد، در دوران حضورش در آرسنال در فاصله سال های 1996 تا 2005، 279 بازی برای این تیم انجام داد. او دوران مربیگری خود را در تیم نیویورک سیتی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا شروع کرد پس از دو سال (2016 تا 2018) کار در این تیم به تیم نیس پیوست.

آرسنال پس از اخراج اونای امری، در حال حاضر و به صورت موقت توسط فردی لیونبرگ راهنمایی می گردد و پس از باخت خانگی 2 بر یک اخیرش مقابل برایتون به رده دهم جدول سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 623

به "ویه را: مربیگری در آرسنال؟ نمی گردد تیمی که 9 سال در آن بازی نموده اید را نادیده بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویه را: مربیگری در آرسنال؟ نمی گردد تیمی که 9 سال در آن بازی نموده اید را نادیده بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید