هومن سیدی و شخصیت پیمان

به گزارش هولی، هومن سیدی پس از قورباغه، این روزها با فصل دوم سریال عاشقانه با نام گیسو به کارگردانی منوچهر هادی، در نمایش خانگی دیده می گردد. او در این مجموعه نقش شخصیتی را بازی نموده که پیشتر آن را در سریال عاشقانه و گلشیفته تجربه نموده بود. تکرار این شخصیت در گلشیفته و گیسو، تصویری تکراری از سیدی به نمایش گذاشته است.

هومن سیدی و شخصیت پیمان

خداحافظی با پیمان

هومن سیدی اولین بار در سریال عاشقانه با کاراکتر پیمان دیده شد. این شخصیت به علت شوخ طبعی و تفاوت هایی که با بقیه کاراکترها داشت، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. سیدی هم بازی خوبی در نقش این شخصیت داشت که این موضوع هم در جلب توجه مخاطبان تاثیرگذار بود، اما او با یک انتخاب اشتباه، این نقش را دوباره در سریال گلشیفته ساخته بهروز شعیبی ایفا و خودش را تکرار کرد. این در حالی است که این بازیگر بعد از بازی در سریال شعیبی، گفته بود دیگر در نقش این مدل از شخصیت ها بازی نخواهد نمود و با این کاراکتر خداحافظی نموده بود.

یک انتخاب تکراری

ساخت فصل دوم سریال عاشقانه، تصمیم هومن سیدی را تغییر داد و این بازیگر پس از سه سال، دوباره نقش پیمان را تکرار کرد. هرچند در مقایسه با دیگر بازیگران گیسو، سیدی برترین بازی را دارد و شوخ طبعی پیمان مورد توجه مخاطب است، اما این نقش هیچ چیز نوی برای هومن سیدی ندارد و او را با چالش تازه ای روبرو ننموده است. کاراکتر پیمان که در گیسو می بینیم، عینا همان شخصیتی است که در عاشقانه دیدیم، منتها با دوز بالاتری از بی خیالی و سودجویی. هومن سیدی پس از سریال قورباغه که با شخصیت مرموزی مانند شمس آبادی در آن دیده شده بود، با سریال گیسو به نمایش خانگی آمد و حضور او در این سریال و نقش پیمان، عده ای از مخاطبان را متعجب کرد. سیدی قرار بود در تجربه نو بازی در نمایش خانگی، با سعید آقاخانی همکاری و در سریال شاخ آفریقا نقشی کمدی را تجربه کند، اما به علت تداخل این سریال با فیلمش، از بازی در آن انصراف داد. معلوم نیست او از این پس چه نقش هایی را در سریال های نمایش خانگی انتخاب خواهد نمود، اما با توجه به توانایی هایی که از او سراغ داریم، سیدی می تواند دست به انتخاب های متفاوت تر و چالش برانگیزتری بزند و دیگر خودش را در نقش هایی مشابه نقش پیمان تکرار نکند.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1747

به "هومن سیدی و شخصیت پیمان" امتیاز دهید

16 کاربر به "هومن سیدی و شخصیت پیمان" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هومن سیدی و شخصیت پیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید