هواپیمایی ماهان، در فکر افزایش پروازهای فرودگاه های استان خراسان جنوبی

به گزارش هولی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان با حضور در استان خراسان جنوبی و بازدید از فرودگاه بین المللی بیرجند، در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه های این استان قول مساعد داد.

هواپیمایی ماهان، در فکر افزایش پروازهای فرودگاه های استان خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان و هیئت همراه با حضور در استان خراسان جنوبی در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی و مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی شرکت کرد. در این جلسه معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:

با توجه به درخواست های مکرر هم استانی ها در پی برقراری پروازها به دیگر مراکز کشور همانند کیش هستیم. این استان به علت وجود فرصت های مناسب سرمایه گذاری جهت حضور سرمایه گذاران و بعلاوه وجود بازارچه های مرزی نیازمند افزایش پروازها به مقصد تهران نیز هست.

هادی سلامی مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد:

تنها در نوروز سال 96 به نسبت مشابه سال قبل 30 در صد افزایش مسافر در فرودگاه های استان داشته ایم و در حال حاضر باز هم با کمبود پرواز در بعضی جهتهای پرتردد از جمله تهران رو به رو هستیم. طی سال های جاری زیرساخت های مناسبی در این فرودگاه فراهم شده و این فرودگاه آمادگی پذیرش 48 پرواز در طول یک شبانه روز را دارد.

وی در ادامه گفت که در صورت بیس نمودن هواپیما در فرودگاه بیرجند اولین پرواز رفت ابتدای صبح و پرواز برگشت انتهای شب برقرار خواهد شد و بسیاری از مسائل این استان برطرف شده و می توان دیگر جهتها همانند کیش که از ظرفیت مسافر خوبی برخوردار است، برقرار کرد.

خواسته اول فرودگاه بیرجند تغییر نوع هواپیما از کوچک به بزرگ و در مرحله دوم افزایش پروازهای داخلی و سپس برقراری پروازها در جهتهای تازه است.

در خاتمه این جلسه عرب نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان جهت افزایش پروازها از فرودگاه بیرجند و فرودگاه طبس قول مساعد داد و مقرر شد در نشست تخصصی مشترک با حضور مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی و مسئولین هواپیمایی ماهان در تهران، برنامه پیشنهادی افزایش پروازهای اداره کل فرودگاه های استان مورد آنالیز قرار گیرد.

تعداد 4 پرواز درجهت تهران-بیرجند-تهران در طول هفته به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان صورت می گیرد که این تعداد از اوایل تیر ماه به تعداد 5 پرواز در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و آدینه افزایش یافته و بعلاوه تعداد 3 پرواز در جهت تهران-طبس-تهران در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه به وسیله این هواپیمایی انجام می گردد.

منبع: کجارو / cann.ir
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1976

به "هواپیمایی ماهان، در فکر افزایش پروازهای فرودگاه های استان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی ماهان، در فکر افزایش پروازهای فرودگاه های استان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید