همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان

به گزارش هولی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان در راستای گسترش تعاملات علمی و بین المللی به امضا رسید. بیش از 95 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه FHM پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می شوند.

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در جلسه امضای این تفاهم نامه که با حضور صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و دوست محمدیان مدیرکل امور بین الملل و مشاور رئیس دانشگاه FHM آلمان برگزار گردید، پیرامون تأسیس مدرسه تجارت مشترک با استفاده از اساتید هر دو دانشگاه و اعطای گواهینامه بین المللی به عنوان اولین همکاری علمی مشترک گفت وگو و گفتگو شد.

فرج اله طالبی اتویی مدیرکل همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای، تبادل اساتید و دانشجویان، برگزاری دوره های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان، برگزاری دوره های توانمندسازی اساتید، برگزاری رویدادهای علمی بین المللی مشترک و برگزاری مدرسه کسب وکار مشترک را از زمینه های مهم همکاری علمی و بین المللی این تفاهم نامه برشمرد.

دانشگاه FHM آلمان دارای هشت شعبه در کشور آلمان است و تمرکز این مراکز بر آموزش های مهارتی، ایجاد کسب وکار و کارآفرینی است. طبق آمار رسمی وزارت علوم آلمان فدرال بیش از 95 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه FHM سریعاً پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می شوند که از این تعداد حدود 90 درصد در دوره کارآموزی جذب و استخدام می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 340

به "همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید