هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می نماید

به گزارش هولی، هتل هیلتون لندن کوشش نموده است تا با راه اندازی کلید هوشمند، خود را به یک هتل مدرن و مجهز تبدیل و آسایش را برای مسافرین خود در سراسر انگلستان فراهم کند. با انتها یافتن سال 2017 میلادی، هتل هیلتون فناوری پیشرو در صنعت خود را که بزرگترین راه اندازی تکنولوژی در خارج از آمریکا است را در 100 هتل در لندن و 2500 هتل در سراسر دنیا گسترش داد. فناوری کلید دیجیتالی اتاق های هتل برای مسافرین این امکان را فراهم می نماید تا بتوانند با استفاده از آن به آسانی و با ایمنی کامل درب اتاق خود و یا هر منطقه ای از هتل که به کلید احتیاج دارد به وسیله لمس کردن کلید مخصوص در اپلیکیشن باز نمایند.

هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می نماید

جرالدین کالپین؛ مدیر ارشد واحد بازاریابی هتل هیلتون می گوید: ما قبلا 550 میلیون دلار برای زیرساخت های فناوری دنیای سرمایه گذاری کردیم تا بتوانیم ابزارهای دیجیتالی که هم اکنون در اختیار داریم را به بازار عرضه کنیم. ما می دانیم که مهمانان هتل هیلتون به دنبال گزینه های بیشتر و کنترل کامل سفر خود به وسیله ابزارهای هوشمند مانند کلیدهای دیجیتال و چک کردن دیجیتالی برای انتخاب اتاق هستند. ما به مهمانان هیلتون این فرصت را می دهیم تا بتوانند اقامت و رزرو اتاق خود را در هر مرحله و هر مکانی از دنیا که هستند به راحتی انجام دهند.

پس از رزرو اتاق به وسیله اپلیکیشن هتل هیلتون از مسافران سوال می گردد که آیا در طول اقامتشان تمایل دارند که از کلید هوشمند استفاده نمایند یا خیر؛ که در صورت تمایل کلیدهای دیجیتال یک روز قبل از ورود مسافر به هتل برایشان فعال می گردد و در روز دریافت اتاق، به وسیله نرم افزار هتل، یک پیغام دریافت خواهند کرد. مسافران و مهمانان هتل هیلتون در بدو ورود به هتل باید به قسمت پذیرش مراجعه نمایند تا مسئول مربوطه کلید هوشمند را قبل از رفتن به اتاق برای آنها فعال کند. مسافران هنگام نزدیک شدن به اتاق خود می توانند به راحتی با لمس کردن دکمه مجازی باز کردن، درب اتاق خود را باز نمایند.

راه اندازی کلید هوشمند در هتل هیلتون لندن باعث گشت تا پیشرفت کلید دیجیتال در ایالات متحده و کانادا برای آسایش و رفاه مسافران در 1700 هتل در سراسر دنیا ادامه پیدا کند.

قیمت هتل های لندن را مشاهده کنید

قیمت بلیط هواپیما لندن را مشاهده کنید

منبع: فلای تودی
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 243

به "هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید