محمدرضا شفاه: داوری های جشنواره چهلم باید مانند تمام رکن هایش به بلوغ برسد

به گزارش هولی، تهران (پانا) - تهیه کننده فیلم مصلحت با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در سینما قابل بیان است، گفت سیاست های در نظر گرفته شده در جشنواره چهلم فیلم فجر، می تواند بسیاری از جریانات را وارد سینمای ایران کند.

محمدرضا شفاه: داوری های جشنواره چهلم باید مانند تمام رکن هایش به بلوغ برسد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شفاه تهیه نماینده سینما درباره بازنگری سیاست های کلان جشنواره شرح داد: جشنواره فیلم فجر بزرگترین و مهم ترین گردهمایی سینمایی ایران است. این رویداد مهم سینمایی ایران در چهلمین سال برگزاری نیازمند یکسری بازنگری هاست که باید صورت بگیرد.

او ادامه داد: این جشنواره مسیری در راستای اعتلای سینمای ایران است. داوری های این دوره نیز باید مانند تمام رکن هایش به بلوغ برسد.

این تهیه نماینده درباره حمایت از جریان اندیشه ورزی در سیاست های کلان جشنواره گفت: سیاست هایی که در نظر گرفته شده می تواند بسیاری از جریانات را وارد سینمای ایران کند. زمانی که دیدگاه تمام طیف ها در نظریه پردازی سینما استفاده گردد، می توان نسبت به ترسیم اتفاقات سیاسی و اجتماعی بر پرده نقره ای اقدام کرد.

تهیه نماینده فیلم تماشا این فیم جرم است ادامه داد: زمانی که بخواهیم یک سینمای جامع و کامل داشته باشیم باید از تمام سلایق و نظریات استفاده کنیم. این بستر را مدیران سینمایی فراهم می نمایند و این تحول نوینی که به صورت کلان در سطح سینما ایجاد شده است، می تواند نوید بخش اتفاقات بزرگی باشد.

تهیه نماینده فیلم مصلحت در خاتمه صحبت هایش با اشاره به اینکه تمام گفتمان انقلاب اسلامی در سینما قابل بیان است، گفت: در سال های اخیر به این نوع سینما که به انقلاب اسلامی و جریانات فکری آن پرداخته گردد، کم لطفی شده است. امیدوارم با روی کار آمدن دولت تازه، این سینما دوباره ابداع گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1958

به "محمدرضا شفاه: داوری های جشنواره چهلم باید مانند تمام رکن هایش به بلوغ برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا شفاه: داوری های جشنواره چهلم باید مانند تمام رکن هایش به بلوغ برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید