مانه: لیورپول شایسته پیروزی برابر لسترسیتی بود

به گزارش هولی، سادیو مانه که در دیدار روز گذشته یک پنالتی دیرهنگام برای لیورپول گرفت، معتقد است که تیمش شایسته پیروزی برابر لسترسیتی بوده است.

مانه: لیورپول شایسته پیروزی برابر لسترسیتی بود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مانه در دقیقه 95 بازی در جدال با مارک آلبرایتون پیروز به دریافت یک پنالتی شد و جیمز میلنر این ضربه را تبدیل به گل کرد تا رکورد صددرصد پیروزی لیورپول را حفظ کند. این مهاجم پیش از این توانسته بود گل اول لیورپول را نیز به ثمر برساند و باور دارد که تیمش شایستگی کسب سه امتیاز این دیدار برابر لستر را داشته است.

مانه در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت: در آخر مهمترین نکته کسب 3 امتیاز بود و مهم نیست که ما چقدر خسته هستیم. فکر می کنم این بازی برای ما بسیار مهم بود اما گاهی شرایط آسان نیست چون لستر تیم بسیار بسیار خوبی است و مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد. آنها بازی را به تساوی کشیدند و به همین دلیل است که در فوتبال هرگز نباید تسلیم شد. این کاری است که ما به عنوان یک تیم کوشش می دهیم که انجام دهیم. صادقانه ما تنها باید بگوییم که شایستگی پیروزی در این بازی را داشتیم.

لیورپول با پیروزی در این بازی به رکورد پیروزی در 17 بازی متوالی رسید و تنها یک بازی تا شکستن رکورد منچسترسیتی فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 379

به "مانه: لیورپول شایسته پیروزی برابر لسترسیتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانه: لیورپول شایسته پیروزی برابر لسترسیتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید