ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است

به گزارش هولی، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است.

ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است

سید سعید صفوی در بازدید نظارتی از رستوران شاه توت ابهر با اعلام این خبر گفت: وظیفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تسهیلگری، اعطای وام و پشتیبانی از مجموعه های گردشگری است. کوشش برای برداشتن و برطرف موانع کارآفرینی از رسالت های اداره کل بوده و در این زمینه با تمام توان گام بر میدارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اعلام نمود: این مجموعه ها اعتبار ما هستند و رستوران سنتی سنتی شاه توت نشان دهنده این است که این رستوران که در آلاچیق های شیشه ای و در محوطه ای زیبا قرار گرفته بیشتر به صورت خانواده محور است و قطعا برای توسعه این واحد تسهیلات پرداخت خواهد شد.

او اضافه نمود: این اداره کل با تامین زیرساختهای گردشگری و ارائه تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاران می کوشد که شهرستان ابهر و استان زنجان را به مقصد گردشگری تبدیل کند.

صفوی گفت: شهرستان ابهر دروازه ورودی و پیشانی هویتی و فرهنگی زنجان از سمت مرکز است. این شهرستان در حوزه طبیعت گردی، محوطه های تاریخی، مشاهیر و بناهای تاریخی قابلیت بالایی دارد.

غذاهایی که در رستوران سنتی شاه توت ارائه می گردد، به صورت ارگانیک تهیه و به صورت طبیعی و سنتی به خانواده ها ارائه می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2231

به "ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندگاری گردشگران در زنجان در گرو فراهم کردن نشاط اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید