لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی خیره کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته، رجحان پاری سن ژرمن و من سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو

به گزارش هولی، در شب آتش بازی بایرن مونیخ، بزرگان فوتبال اروپا با پیروزی، میدان بازی با رقبای شان را ترک کردند.

لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی خیره کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته، رجحان پاری سن ژرمن و من سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه شب اول از هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های فوتبال بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید، یوونتوس و منچسترسیتی رقبای شان را شکست دادند.

در مهمترین بازی از گروه دوم، بایرن مونیخ با ارائه یک بازی برتر با نتیجه قاطعانه 7 بر 2 در خانه تاتنهام، فینالیست فصل گذشته رقابت ها به رجحان رسید. ابتدا سون در دقیقه 12 تاتنهام را پیش انداخت، اما بایرن با گل های کیمیش در دقیقه 15، لواندوفسکی در دقیقه 45 و گنابری در دقایق 53 و 55 طوفان به پا کرد و پس از پنالتی گل شده کین در دقیقه 61، گنابری در دقیقه 83، لواندوفسکی در دقیقه 87 و مجدداً گنابری در دقیقه 88 گلباران بایرن را تکمیل نموده و رجحان باورنکردنی 7 بر 2 این تیم را رقم زدند. در دیگر بازی این گروه، ستاره سرخ بلگراد 3 بر یک المپیاکوس یونان را برد. در گروه دوم بایرن شش امتیازی بالاتر از المپیاکوس چهار امتیازی در صدر است.

سه شنبه شب همچنین در گروه اول رقابت ها، پاری سن ژرمن با اولین گل ایکاردی در لباس تیمش جدیدش در دقیقه 52 در خانه گالاتاسرای به رجحان یک بر صفر رسید و با شش امتیاز بالاتر از بروژ دو و رئال مادرید و گالاتاسرای یک امتیازی در صدر ایستاد.

براساس این گزارش، در گروه سوم رقابت ها هم منچسترسیتی در خانه با گل های استرلینگ در دقیقه 66 و فودن در دقیقه 5+90، 2 بر صفر از سد دیناموزاگرب گذشت. در جدول گروه سوم منچسترسیتی شش امتیازی در رده اول واقع شده است.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم مسابقات، یوونتوس به راحتی با سه گل مقابل میهمانش، بایر لورکوزن به رجحان رسید. ایگواین در دقیقه 17، برناردسکی در دقیقه 62 و رونالدو در دقیقه 89 برای یووه گلزنی کردند. اتلتیکومادرید نیز در خانه لوکوموتیو مسکو 2 بر صفر پیروز شد. فیلیکس در دقیقه 48 و توماس در دقیقه 58 برای میهمان گل زدند. در جدول گروه چهارم یوونتوس و اتلتیکوی چهار امتیازی اول و دوم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 345

به "لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی خیره کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته، رجحان پاری سن ژرمن و من سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی خیره کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته، رجحان پاری سن ژرمن و من سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید