دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

به گزارش هولی، هنگامی که اسم ایتالیا به گوشمان میخورد به طور غیر ارادی ذهنمان به سمت پیتزا، فوتبال، خیابان ها زیبای پیج در پیج، نقاشی و … می رود. ایتالیا به دلیل سبک خاصی که در هر چیز دارد یکی از کشورهای متفاوت در اروپا می باشد، اما این خاص بودن را میتوان در سبک دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی ها دید؟ در این پست به صورت کامل با این سبک آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید تا به معرفی این موضوع بپردازیم:

دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی خاص یا عام؟

در حقیقت باید گفت دکوراسیون رستوران های ایتالیایی سبک خاص و متخص به خود را ندارد و بسته به نوع رستوران و همچنین منطقه ای که رستوران های آن قرار گرفته است دارای یک سری ویژگی های جزئی باشد. دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی را میتوان در استفاده از نورپردازی متوسط، استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار به جای دیوار های تک رنگ و بی روح، استفاده از فرش های کلاسیک مخصوصا فرشهای در سبک های آسیایی و همچنین متریال چوبی خلاصه کرد.

برخی از رستوران های ایتالیایی در طراحی داخلی خود از آشپزخانه های دردسترس استفاده مینمایند این بدان معناست که محیطی را به صورت باز برای آشپزخانه در نظر میگیرند که مشتریان راحت بتوانند داخل آشپزخانه و مراحل طبخ غذای که سفارش داده اند را مشاهده نمایند.

پایکوبی آتش و انجام حرکات حرفه ای آشپزان دید فوق العاده ای را به جلوه رستوران داده و محیطی گرم و با نشاط به وجود می آورد.

یکی دیگر از سبک های که در رستوران های ایتالیایی بسیار دیده می گردد و البته آنچنان مختص ایتالیایی ها نیست در دسترس گذاشتن بار یا مینی بار می باشد که البته این سبک را میتوان در رستوران های فرانسه و آمریکا نیز پیدا کرد.

در ادامه چند نمونه از این سبک رستوران ها را مشاهده خواهید کرد:

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

نمونه ای که در بالا مشاهده می کنید یکی از رستوران های به سبک ایتالیایی رسمی می باشد که در شهر میلان واقع شده است. استفاده از نورپردازی ملایم و به سبک سنتی، همچنین کاغذ دیواری طرح دار و استفاده از متریال چوبی، محیطی تمام کلاسیک را به وجود آورده است.

نکته ای که در رستوران بالا مشهود است و چشم نوازی خاصی را پدید آورده است، استفاده از نقاشی های کلاسیک است.

از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی استفاده از نقاشی های صاحب سبکان این کشور است. همانطور که در مقدمه این مطلب گفته شد اسم ایتالیا ما را به سمت نقاشی نیز میبرد. وجود نقاشان معروف زیاد ایتالیایی از قبیل لئوناردو دا وینچی، میکل آنژ و بوکاچو بوکاچینو یکی از نکات دوست داشتنی در خصوص ایتالیاست و نقاشی های این نقاشان عظیم در بیشتر مراکز فرهنگی و هنری و … بسیار استفاده می گردد.

دکوراسیون بیرونی رستوران ایتالیایی

اگر قصد طراحی یک رستوران ایتالیایی دارید بهترین انتخاب شما در طراحی به سبک ایتالیایی توجه به بیرون از رستوران است.

در فیلم های تعقیب گریز در کوچه پس کوچه های ایتالیایی معمولا چشمتان به رستوران هایی در کوچه می خورد. یکی از زیبایی ها و خاص بودن های رستوران های ایتالیایی همین نوع از رستوران ها است که البته این سبک را در کشورهای اروپایی دیگری نظیر فرانسه نیز میتوانید ببینید.

استفاده از جایگاه های کلاسیک زیبا با سایه بان های خوش رنگ و گل کاری های اطراف میز و جایگاه ها و البته استفاده از نور طبیعی از ویژگی های زیبای این رستوران ها است. البته نباید از مهم ترین عامل در این سبک چشم پوشی کرد و آن دیواره های بیرونی است که معمولا در ایتالیا سنگی می باشد.

مطمئنا این مطلب نیازمند بهبود است، اگر سفر به ایتالیا داشتید و تجربه های بیشتری در خصوص دکوراسیون رستوران ها در ایتالیا دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید تا به اسم خودتان در همین مطلب ثبت گردد.

منبع: کوئیک سازه
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 964

به "دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید