فوت 2 نفر در سیل استان فارس

به گزارش هولی، رئیس جمعیت هلال احمر به تشریح امدادرسانی های اجرا شده در استان های سیل زده جنوب کشور پرداخت.

فوت 2 نفر در سیل استان فارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیرحسین کولیوند گفت: استان های فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان بیشترین درگیری های جوی را داشتند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر در استان فارس شانزده شهر درگیر شرایط جوی شدند و 2 نفر از هموطنان در شهر های لامرد و داراب فوت شدند.

کولیوند گفت: در شهرستان های قلعه گنج، رودبار جنوبی، منوجان، سیرجان و کهنوج استان کرمان به علت بارندگی شدید و وقوع سیل امدادرسانی های لازم به هموطنان انجام و شهر جیرفت به عنوان پشتیبان این شهر ها مشخص شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر در منطقه پارسیان استان هرمزگان به علت آبگرفتگی شدید هشدار های لازم برای تخلیه منازل پایین سد به هموطنان اعلام شد.

کولیوند گفت: در شهر های بندرعباس، میناب و بشاگرد آبگرفتگی شدید گزارش شده است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر به بعضی از منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان که آب گرفتگی داشت امداد رسانی های کاملی انجام شد.

کولیوند گفت: در شهر های دیر، کنگان، جم و عسلویه در استان بوشهر و کنارک، چابهار در استان سیستان و بلوچستان به علت بارندگی شدید امدادرسانی صورت گرفت.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر امدادرسانی به خودرو های گرفتار در جاده های کشور که درگیر سیل شده بودند صورت گرفت و در حال حاضر هیچ خودروی گرفتاری در جاده ها وجود ندارد.

در پی بارش برف و کولاک از 30 آذر تا 4 دی سال جاری به 34 روستا و منطقه عشایر نشین و 2 هزار 659 نفر امدادرسانی و 136 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. 44 تیم شامل 216 امدادگر، 31 دستگاه چادر، 216 تخته پتو، 80 ست شست وشو، 560 قوطی کنسروجات، 40 کیلوگرم خرما، 180 کیلوگرم برنج، 144 کیلوگرم حبوبات و 170 کیلوگرم قند و شکر میان حادثه دیدگان توزیع کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1963

به "فوت 2 نفر در سیل استان فارس" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوت 2 نفر در سیل استان فارس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 2 نفر در سیل استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید