عکس ، تصاویر خیره کننده از مجسمه های گران بها باستانی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش هولی، دیجیاتو نوشت: با وجود این مجسمه ها، باستان شناسان ادعا می نمایند که نوعی هارمونی بین تمدن اتروسک و امپراتوری روم که با یکدیگر درگیر بوده اند وجود داشته است.

عکس ، تصاویر خیره کننده از مجسمه های گران بها باستانی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بیش از 24 مجسمه برنزی در چشمه های آب گرم باستانی توسکانی، ایتالیا کشف شده است. گفته می گردد این مجسمه ها که بیش از 2000 سال قبل ساخته شده اند، تاریخ ایتالیا درباره تمدن اتروسک و امپراتوری روم را بازنویسی می نمایند. درواقع اکنون باستان شناسان ادعا می نمایند که این دو تمدن، با وجود درگیری های خود، با نوعی هارمونی در کنار یکدیگر زندگی می نموده اند. تمدن اتروسک قرن ها قبل از تشکیل امپراتوری روم، ایتالیا را تحت کنترل داشت، اما در حدود قرن دوم قبل از میلاد و قرن اول پس از میلاد، تمام قدرت خود را از دست داد.

طبق گزارش های منتشرشده، بعضی از مجسمه های کشف شده کاملاً شبیه به نسخه های انسانی خدایان هستند، در حالی که بعضی دیگر اعضای بدن انسان ها را دارند که به عنوان نوعی پیشکش به خدایان برای درمان های پزشکی به وسیله آب های گرم تقدیم می شدند.

مجسمه های باستانی کشف شده در ایتالیا

این مجسمه ها به عنوان بخشی از حفاری هایی که سال 2019 شروع شده است، در سان کاسچیانو دی بانی، یک شهر در استان سیه نا در حدود 160 کیلومتری شمال رم کشف شده اند. آنها با تقریباً 6000 سکه برنز، نقره و طلا پوشانده شده اند و آب گل آلود داغ چشمه باعث شده تا به خوبی حفظ شوند.

آثار کشف شده نشان می دهند که هرچند اتروسکی ها و رومی ها بین قرن دوم پیش از میلاد و قرن اول پس از میلاد با یکدیگر درگیر بوده اند، اما گروه های ساکن در این منطقه همراه با یکدیگر در این پناهگاه مقدس عبادت می نموده اند. باستان شناسان برای چنین ادعایی، شرح داده اند که روی بعضی مجسمه ها از جمله آپولو، خدای یونان باستان و ایگیا، الهه سلامت، کتیبه های اتروسکی و لاتین وجود دارد.

جنارو سانگولیانو، وزیر فرهنگ تازه ایتالیا این مجسمه ها را یک کشف استثنایی برای این کشور و گنجینه هایی بزرگ و منحصربه فرد توصیف نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2178

به "عکس ، تصاویر خیره کننده از مجسمه های گران بها باستانی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تصاویر خیره کننده از مجسمه های گران بها باستانی ایتالیا (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید