سوادکوهی: فکر می کردم به یک تورنمنت کشتی اعزام شوم اما فراموشم کردند

به گزارش هولی، مدعی وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: اخیرا تیم های منتخب مان به دو سه تورنمنت اعزام شدند که فکر می کردم بعد از اینکه امیدهای دنیا را از دست داده ام، شاید من را به یکی از آنها اعزام نمایند اما فراموشم کردند.

سوادکوهی: فکر می کردم به یک تورنمنت کشتی اعزام شوم اما فراموشم کردند

علی سوادکوهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایطش برای حضور در جام بین المللی تختی گفت: در حال تمرین هستم و خودم را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کنم.

وی که چندی پیش به دلیل عدم صدور ویزایش حضور در مسابقات امیدهای دنیا را از دست داد، در خصوص اینکه چرا میخواهد در وزن غیر المپیکی جام تختی کشتی بگیرد، اظهار داشت: من بعد از اینکه به مسابقات امیدهای دنیا نرفتم، روحیه خوبی نداشتم و به همین دلیل یک مدت از تمرین دور شدم. زمانی که دوباره استارت زدم، دیگر دیر شده بود و وقتی با مربی ام مشورت کردم گفت اگر بخواهی در 74 کیلوگرم کشتی بگیری، در این مدت نمی توانی همزمان در رژیم غذایی باشی و از نظر قدرت و آمادگی هم به شرایط مورد نظر برسی، به همین دلیل تصمیم گرفتم در جام تختی در همان وزن 79 کیلوگرم کشتی بگیرم و بعد از آن به 74 کیلوگرم بیایم.

این کشتی گیر تاکید نمود: در این زمینه با کادرفنی تیم ملی صحبت خواهم کرد. روحیه ام یک مدت اصلا خوب نبود، اما آن اتفاقات را سعی می کنم فراموش کنم و اکنون شرایط خوبی دارم و باقدرت می آیم. دوبنده تیم ملی را می خواهم.

سوادکوهی در خصوص حضورش در لیگ گفت: من سرباز هستم و به همین دلیل پول مناسبی از پاس نگرفتم. بعد هم به این دلیل که می خواستم در جام تختی کشتی های خوبی بگیرم در باشگاه های دنیا کشتی نگرفتم. در این بین دو سه تورنمنت بود که فکر می کردم بعد از اینکه امیدهای دنیا را از دست داده ام، شاید من را به یکی از آنها اعزام نمایند اما فراموشم کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 704

به "سوادکوهی: فکر می کردم به یک تورنمنت کشتی اعزام شوم اما فراموشم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوادکوهی: فکر می کردم به یک تورنمنت کشتی اعزام شوم اما فراموشم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید