سفارت ایران در عمان: کلاهبرداران در قالب گرفتن ویزا و اقامت خود را به سفارت ایران در مسقط و پادشاه عمان وصل می نمایند

به گزارش هولی، خبرنگاران: سفارت ایران در عمان در ارتباط با اقدامات کلاهبرداران به شهروندان ایرانی متقاضی برای سفر به مسقط هشدار داد و از مردم خواست فریب وعده های افراد سودجو در موضوع مهاجرت و اقامت و کاریابی را نخورند.

سفارت ایران در عمان: کلاهبرداران در قالب گرفتن ویزا و اقامت خود را به سفارت ایران در مسقط و پادشاه عمان وصل می نمایند

سفارت کشورمان در عمان خاطرنشان کرد: سوءاستفاده نمایندگان و کلاهبرداران با وعده ارائه خدمات مختلف به ایرانیان از جمله اخذ ویزا (ویزا) از سفارت بعضی کشورها، انجام امور مهاجرت، اقامت، کاریابی، فعالیت مالی، خرید ملک و …، مبالغ هنگفتی را از متقاضیان دریافت می نمایند.

سفارت ایران در مسقط مرکز عمان، در اطلاعیه ای به هموطنان ایرانی هشدار داد: این افراد عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند و بعضا نیز خود را در ارتباط با ارگان های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می نمایند.

سفارت ایران در عمان به هموطنان توصیه نموده است که به منظور جلوگیری از تبعات و ضرر و زیان ناشی از کلاهبرداری و سوءاستفاده این افراد، قبل از هرگونه اقدام، شناخت و اطلاعات کافی در رابطه با چنین افرادی به دست بیاورند و کاملا هوشیار باشند و فریب وعده ها و ادعاهای غیرواقعی و نادرست آنها را نخورند.

این سفارت بعلاوه توصیه کرد: مشاوره های لازم را از سفارت ایران در عمان و یا سایر ارگان های رسمی و ذی ربط در داخل کشور دریافت نمایند و چنانچه با اشخاص سودجو روبرو شدند، مراتب را به سفارت ایران در عمان اطلاع دهند.

منبع: صدای میراث
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2292

به "سفارت ایران در عمان: کلاهبرداران در قالب گرفتن ویزا و اقامت خود را به سفارت ایران در مسقط و پادشاه عمان وصل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در عمان: کلاهبرداران در قالب گرفتن ویزا و اقامت خود را به سفارت ایران در مسقط و پادشاه عمان وصل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید