سرمربی اندونزی: امروز بازیکنانم با برنامه کار کردند

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، سایان کارامادی ظهر امروز یک شنبه بعد از پیروزی تیمش برابر عراق در چارچوب رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می گردد، به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و پیش بینی ما همین موضوع بود. ما می دانستیم که بازیکنان عراق توانایی های بالایی دارند ولی ما با برنامه ریزی مناسب توانستیم آنها را کنترل کنیم.

سرمربی اندونزی: امروز بازیکنانم با برنامه کار کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی با تاکید بر اینکه تیمش بازی های مهمتری پیش رو دارد، گفت: همدل هستیم و کوشش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال اندونزی با اشاره به اینکه در نیمه دوم فشار تیم عراق بسیار زیاد شد، گفت: ولی بازی را کنترل کردیم، در دقایق پایانی بازی تیم عراق به تاکتیک های خاصی دست زد ولی بسیار خوب توانستیم آنها را مهار کنیم و پیروز میدان شویم.

وی سپس به احتمال بازی تیمش با ژاپن در مرحله بعدی اشاره داشت و گفت: ژاپن تیم بسیار قدرتمند و قابل احترامی است ولی ما به احتمال زیاد با ویتنام بازی می کنیم. این دو تیم خوب را بررسی کردیم و به خصوص تیم ژاپن را بهتر از همه می شناسیم.

کارامادی با تاکید بر اینکه تیم ویتنام را نیز بررسی نموده و به نقاط ضعف و قوت آنها آشنایی داریم، گفت: کاپیتان ویتنام بازیکن بسیار خوبی است و باید از این بازیکن بسیار مراقب باشیم.

لازم به ذکر است تیم فوتسال زیر 20 سال اندونزی در مرحله بعد باید با تیم دوم گروه C بازی کند که در آن تیم های ژاپن و ویتنام حضور دارند و تیم عراق هم با تیم اول این گروه بازی خواهد نمود.

بازی های یک چهارم نهایی از روز سه شنبه شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 406

به "سرمربی اندونزی: امروز بازیکنانم با برنامه کار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اندونزی: امروز بازیکنانم با برنامه کار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید