سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار

به گزارش هولی، دختر جوان وقتی با جواب منفی خانواده اش برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش رو به رو شد برای انتقام از آن ها دست به سرقت 400 میلیون تومانی زد.

سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، اواخر مهر سال جاری مردی میانسال با مراجعه به کلانتری 114 غیاثی از سرقت پول و طلا هایی که در خانه داشتند شکایت کرد؛ در ادامه پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده شد و کاراگاهان با آغاز تحقیقات از داخلی بودن سرقت مطمئن شدند. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در این باره اظهار کرد: مأموران در تحقیقات پلیسی دختر شاکی به نام نازنین را به عنوان دزد شناسایی کردند؛ با دستگیری متهم، وی اعتراف کرد که به علت مخالفت خانواده اش با خواستگارش به نام محمد، نقشه سرقتی را برای انتقام از خانواده خود کشیده است.

او با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول ها را سرقت نموده بود و تمام اموال را در اختیار یکی از دوستانش به نام سمیرا به امانت گذاشته بود. در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد. او نیز با تکرار همان صحبت های دختر جوان همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد. با اعتراف متهمان به جرم خود و کشف همه اموال، پرونده به دادسرا ارسال و با توجه به رضایت شاکی، هر دو متهم آزاد و پرونده مختومه اعلام شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1422

به "سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید