زیرساخت های گردشگری در جنوب استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش هولی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: با توجه به ظرفیت شهرهای جنوبی استان بوشهر در حوزه توریسم زیرساخت های گردشگری با مشارکت منطقه ویژه مالی پارس جنوبی درجنوب استان بوشهر توسعه می یابد.

زیرساخت های گردشگری در جنوب استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش خبرنگاران از کنگان، مهدی یوسفی ظهر امروز در نشست با سازمان های مردم نهاد شهرستان کنگان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در عرصه های مختلف اجتماع دارند گفت: با توجه به ظرفیت های مختلف مناطق سمن ها باید توانمندی خود را برای حضور در این قابلیت ها افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای قابلیت های مهمی در عرصه های گردشگری، صنعتی، زیست محیطی، فرهنگی و هنری است توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از قابلیت های مهم به ویژه شهرستان های جنوبی و ساحلی استان بوشهر حوزه گردشگری است باید سمن ها در این عرصه خود را توانمند و مهارت افزایی نمایند تا بتوانند با مهارت وارد این حوزه شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه ای شهرستان کنگان اجرای طرح های گردشگری است اضافه نمود: زیرساخت های گردشگری در جنوب استان بوشهر با مشارکت سازمان های مردم نهاد توسعه می یابد.

یوسفی با اشاره به اینکه یک دهکده بزرگ گردشگری در محدوده پرک کنگان در حال ساخت است خاطر نشان کرد: ان شاالله در آینده با توسعه صنعت گردشگری در استان سه گانه ساحلی، قطب های گردشگری سیراف، پارس وکیش ایجاد می گردد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های طرح های گردشگری در مناطق جنوبی استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت شهرهای جنوبی استان بوشهر در حوزه توریسم زیرساخت های گردشگری با مشارکت منطقه ویژه مالی پارس جنوبی درجنوب استان بوشهر توسعه می یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی پارس جنوبی با بیان اینکه شهرستان کنگان با اجرای طرح های زیرساختی متحول می گردد خاطر نشان کرد: با توجه به تدوین اجرای طرح های ساخت مسکن کارکنان منطقه ویژه مالی پارس،شهرستان کنگان در آینده نزدیک به یک مرکز جمعیتی بزرگ تبدیل می گردد.

یوسفی با بیان اینکه مسکن کارکنان منطقه ویژه پارس در نقاط مختلف شهرستان کنگان ساخته می گردد اضافه نمود: متناسب با ساخت این واحدهای مسکونی، زیرساخت های این شهرستان در ابعاد خدماتی، رفاهی، تفریحی نیز توسعه می یابد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های شهرستان کنگان به صورت متوازن توسعه می یابد تاکید نمود: منطقه ویژه مالی انرژی پارس جنوبی در برنامه های توسعه ای نگاه ویژه ای به مردم و محیط زیست دارد که براین اساس برنامه های ویژه ای مدون شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی انرژی پارس جنوبی با تاکید بر حمایت و توسعه زیرساخت های فرهنگی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حمایت ویژه ای از مولفان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و هنری بومی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 710

به "زیرساخت های گردشگری در جنوب استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری در جنوب استان بوشهر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید