رویای میلان برای جشن 120 سالگی

به گزارش هولی، باشگاه میلان دوست دارد در جشن 120 سالگی با زلاتان ایبراهیموویچ قرارداد امضا کند.

رویای میلان برای جشن 120 سالگی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، زلاتان ایبراهیمووچ پس از انتها قراردادش با لس آنجلس گالکسی در لیگ MLS آمریکا اکنون بازیکن آزاد محسوب می گردد. مهاجم سوئدی با وجود این که 38 سال دارد اما هنوز یک گلزن قهار است. او در 29 بازی فصل توانست 30 بار دروازه حریفانش را باز کند. به همین خاطر تیم های اروپایی به دنبال امضای قرارداد با او هستند.

ایبراهیموویچ درباره آینده اش گفت: اگر پروژه ای وجود داشته باشد که مرا ترغیب کند می توانم سطح خود را تا 50 سالگی حفظ کنم.

به نظر می رسد این پروژه در ایتالیا ادامه پیدا کند، جایی که پنج قهرمانی را به دست آورد. احتمال بازگشت مهاجم سوئدی به میلان زیاد است.

از هفته ها پیش ایتالیایی ها امیدوار به بازگشت ستاره سوئدی شدند. ایبراهیموویچ نه تنها این اخبار را نقض نکرد بلکه در مصاحبه اخیرش با گاتزتا دلو اسپورت گفت: میلان شهر دوم من نیست، خانه دوم من است.

امروز روزنامه ایتالیایی کوریه دلو سرا فراتر از آن پیش رفت و اعلام نمود حضور زلاتان می تواند یک سورپرایز در جشن 120 سالگی باشگاه میلان باشد. تیم ایتالیایی به این منظور یک جشن باشکوه تدارک دیده است و قرار است شخصیت های برجسته و سیلویو برلوسکنی (رییس پیشین میلان) در این مراسم حضور داشته باشند.

پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه بازگشت مهاجم سوئدی را برای تیم خوب می بیند. این بازیکن دو فصل با پیراهن تیم ایتالیایی بازی کرد (11-2010 و 12-2011). نکته جالب اینجاست مالک جدید باشگاه یعنی الیوت دستمزد این بازیکن را برای 18 ماه 6 میلیون یورو مشخص نموده است.

ایبراهیموویچ می تواند به میلانی که اکنون در صندلی سیزدهم واقع شده است جان دوباره ببخشد. او می تواند گلزنی کند و شرایط این تیم را بهتر کند. اکنون فاصله یوونتوس کریستیانو رونالدو با میلان 22 امتیاز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 529

به "رویای میلان برای جشن 120 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای میلان برای جشن 120 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید