رقابت طراح ایرانی با تسلا در ساخت خودرو!، عکس

به گزارش هولی، برند نوپای آواتار که ماحصل همکاری چند کمپانی بزرگ چینی است، خود را برای معرفی یک محصول تازه آماده سازی می نماید. این خودروی برقی آواتار 12 نام دارد و در دسته سدان های فول سایز قرار می گیرد.

رقابت طراح ایرانی با تسلا در ساخت خودرو!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آورده تازه چینی ها به وسیله نادر فقیه زاده طراحی شده و از لحاظ مشخصات فنی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در توصیف مجذوب کنندهیت های آواتار 12 همین بس که پیشرانه آن 578 اسب بخار قدرت فراوری می نماید!

  • ارتباط اسرارآمیز زمین و ماه که از آن بی خبرید!

  • جنگنده ای که خرج سنگینی روی دست بن سلمان می گذارد/ عکس

شاید بدانید برند آواتار نتیجه همکاری چانگان با هواوی و شرکت باتری سازی CATL است. این برند چند ماه قبل با رونمایی از کراس اوور زیبای آواتار 11 وارد عرصه خودروسازی شد. سدان آواتار 12 هنوز به طور رسمی رونمایی نشده و مشخصات آن به وسیله سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به بیرون درز نموده است.

طراحی آواتار 12

سدان آواتار 12 از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار 11، چراغ های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار مجذوب کننده نموده است. تصاویر اولیه گویای آن هستند که در آواتار 12 خبری از آینه های جانبی رایج نیست و دو دوربین تصویر اطراف خودرو را در اختیار راننده می گذارند.

آواتار 12 در نمای عقب هم طراحی پویا و دلربایی دارد. همچون نمای روبرو، در این نما نیز چراغ ها خیلی باریک هستند. سپر عقب هم متورم و پف نموده به نظر می رسد. روی صندوق عقب بخشی وجود دارد که ظاهراً محل قرارگیری باله متحرک است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 5 مهر 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2309

به "رقابت طراح ایرانی با تسلا در ساخت خودرو!، عکس" امتیاز دهید

2 کاربر به "رقابت طراح ایرانی با تسلا در ساخت خودرو!، عکس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت طراح ایرانی با تسلا در ساخت خودرو!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید