در سفر به ترکیه از حضور در مناطق نامطمئن خودداری کنید

به گزارش هولی، سفارت ایران در ترکیه به هموطنان مان توصیه کرد که در هنگام سفر به این کشور از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری نمایند.

در سفر به ترکیه از حضور در مناطق نامطمئن خودداری کنید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران سفارت کشورمان در ترکیه اعلام نموده است: باتوجه به وقوع بعضی حوادث ناگوار برای هموطنان، با تاکید در خصوص اهمیت رعایت مقررات شرایط فوق العاده در جمهوری ترکیه ، مجددا توصیه می گردد در صورت اقامت و یا ضرورت انجام مسافرت، با دقت نظر و توجه نسبت به هشدار های نمایندگی و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران درترکیه و دستگاه های مربوط کشور میزبان، از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمن اکیدا خودداری نمایند.

رسانه های ترکیه پیش تر خبر داده بودند که پنجشنبه گذشته دو گردشگر ایرانی 29 و 40 ساله توسط شهروندان ترکیه ای به مراکز تفریحی برده شده بودند و در منطقه فاتح استانبول مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این شهروندان ترک قصد اخاذی از دو گردشگر ایرانی داشته و از آن ها مبلغ بیشتری از آنچه که توافق شده بود را طلب نموده بودند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم میان آنها شد. در نتیجه این درگیری این دو گردشگر به شدت زخمی و مجروح و سپس به بیمارستان منتقل شدند که باوجود کوشش ها برای نجات آنها فرد 40 ساله جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 696

به "در سفر به ترکیه از حضور در مناطق نامطمئن خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به ترکیه از حضور در مناطق نامطمئن خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید