اینتر خانه بنفش پوشان فلورانس را فتح کرد

به گزارش هولی، خبرنگاران: نراتزوری بحران زده با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه فیورنتینا صندلی خود در رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را تثبیت کرد.

اینتر خانه بنفش پوشان فلورانس را فتح کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته بیست وچهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) تیم اینتر میهمان فیورنتینا بود و پیروز شد بنفش پوشان فلورانس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

رودریگو پالاسیو در دقیقه 34 و مائورو ایکاردی در دقیقه 65 برای اینتر گلزنی کردند و تک گل تیم تحت راهنمایی وینچنزو مونتلا را نیز خوان کوادرادو در دقیقه 47 به ثمر رساند. با این نتیجه اینتر 39 امتیاز شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده پنجم جدول رده بندی سری A فاصله خود با فیورنتینای 44 امتیازی را در رده چهارم کاهش داد.

هفته بیست وچهارم سری A امشب با انجام 7 دیدار پیگیری می گردد که در مهم ترین آنها یوونتوس صدرنشین از ساعت 17:30 به وقت تهران میزبان کیه وو ورنا خواهد بود. در آخرین بازی امشب نیز رم رده دومی از ساعت 23:15 میزبان سامپدوریا است.

برنامه سایر دیدارهای امشب که به طور همزمان از ساعت 17:30 شروع می شوند را در زیر مشاهده می کنید:

کاتانیا - لاتزیو

آتلانتا - پارما

کالیاری - لیورنو

جنوا - اودینزه

ساسولو - ناپولی

در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 60 امتیاز صدرنشین است و تیم های رم با 51 و ناپولی با 47 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 361

به "اینتر خانه بنفش پوشان فلورانس را فتح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر خانه بنفش پوشان فلورانس را فتح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید