درخواست جدیدتوئیتر برای آنالیز پیا م های ماسک

به گزارش هولی، توئیتر در ادامه نبرد حقوقی با ثروتمندترین مرد دنیا، درخواست دسترسی به پیغام های متنی ماسک را در یک دوره خاص داده است. تقاضای توئیتر در حالی مطرح می گردد که قاضی به این شرکت دستور داده بود اسنادی درباره مدیر برکنار شده خود در اختیار ماسک قرار دهد.

درخواست جدیدتوئیتر برای آنالیز پیا م های ماسک

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، براساس گزارشی تازه، توئیتر در نبرد حقوقی خود با ایلان ماسک در پی دسترسی به پیغام های متنی او است.اینسایدر روز چهارشنبه گزارش داد که غول رسانه های اجتماعی می خواهد پیغام های متنی ماسک را در دوره ای خاص برای یافتن موارد مرتبط با شکایت خود جستجو کند.

در سال 2022، ماسک مدتی پس از ارائه پیشنهاد برای خرید توئیتر به قیمت 44 میلیارد دلار، اعلام نمود می خواهد این معامله را فسخ کند. پس از اعلام این خبر، توئیتر از ماسک شکایت کرد تا این خرید را کامل کند. اکنون غول شبکه های اجتماعی و ثروتمندترین فرد دنیا در یک دعوای حقوقی هستند.

در حالی که تعیین نیست دقیقاً دوره خاص در درخواست توئیتر چه زمانی است، اما مدت زمان مورد بحث احتمالا بین 25 آوریل یعنی زمان اعلام خرید توئیتر به وسیله ماسک تا 8 جولای، زمانی که او اعلام نمود از این خرید پشیمان شده، باشد.

درخواست توئیتر برای رویت پیغام های ماسک در حالی مطرح می گردد که روز دوشنبه به این پلتفرم دستور داده شد تا اسناد مربوط به یکی از مدیران اخراج شده خود در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.

وکلای ماسک اطلاعاتی درباره 22 کارمند توئیتر که به گفته آنها اطلاعاتی در خصوص فرایند تجزیه و تحلیل حساب های جعلی دارند را درخواست نموده اند.

روز دوشنبه، آقای ماسک مجوز دریافت داده ها را از یکی از مدیران توئیتر به نام کیوان بیک پور دریافت کرد. بیک پور از سال 2015 و پس از خرید اپلیکیشن ویدئویی زنده اش Periscope به وسیله توئیتر، برای این شرکت کار می کرد، اما پس از قرارداد ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی از این شرکت خارج شد.

الکس اسپیرو، وکیل ماسک گفت: ما مشتاقانه منتظر آنالیز اطلاعات بیک پور هستیم و به جستجوی اطلاعات و کشف شاهدان تا زمانی که حقیقت کامل آشکار گردد، ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2138

به "درخواست جدیدتوئیتر برای آنالیز پیا م های ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست جدیدتوئیتر برای آنالیز پیا م های ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید