دبیر: توجه مسئولان عالی رتبه ورزش باعث موفقیت تیم ملی کشتی می شود

به گزارش هولی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: توجه مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزش اول کشور باعث رشد و موفقیت فدراسیون و تیم ملی کشتی می شود.

دبیر: توجه مسئولان عالی رتبه ورزش باعث موفقیت تیم ملی کشتی می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی که با حضور سلطانی فر و صالحی امیری برگزار گشت، شرایط ملی پوشان آزاد و فرنگی و نحوه برگزاری اردوها را تشریح کرد.

وی در این جلسه با قدردانی از حمایت های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گفت: در ابتدا از سلطانی فر بسیار متشکرم که مانند یک برادر برای شنیدن مسائل ما وقت می گذارد و دلسوزانه برای موفقیت ورزش کشور تمامی تلاش خود را به کار می برد.

دبیر اضافه کرد: از صالحی امیری و علی نژاد نیز که مکرر پیگیر موضوعات کشتی هستند و با بازدید از اردوها در جریان امورملی پوشان قرار می گیرند و همچنین نصرالله سجادی و پیمان فخری تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: قطعا توجه مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان از ورزش اول کشور باعث می شود که در المپیک توکیو و دیگر رویدادهای پیش رو نتیجه دلخواه را کسب کنیم و بازهم شاهد اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی باشیم.

وی درباره شرایط کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی گفت: 94 کشتی گیر به طور همزمان در اردو به سر می برند که حضور این تعداد تا به امروز بی سابقه بوده است. همه کشتی گیران و حریفان تمرینی به همراه کادر فنی در قرنطینه به سر می برند و اجازه خروج از مجموعه را ندارند.

دبیر با اشاره به کسب سهمیه المپیک توکیو از سوی کشتی گیران آزاد و فرنگی گفت: تا به امروز در 6 وزن سهمیه گرفته ایم. 6 سهمیه دیگر باقی مانده که تصور می کنم از این تعداد، 4 سهمیه را از آسیا کسب خواهیم کرد. ضمن این که با برنامه ریزی های اجرا شده مسابقات انتخابی تیم ملی را به شکل قانونمند برگزار می کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی شرح داد: حضور سلطانی فر و صالحی امیری و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در اردوهای کشتی باعث روحیه بخشی و انگیزه بیشتر برای ملی پوشان حاضر در اردو می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1509

به "دبیر: توجه مسئولان عالی رتبه ورزش باعث موفقیت تیم ملی کشتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: توجه مسئولان عالی رتبه ورزش باعث موفقیت تیم ملی کشتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید