خودروهای غیربومی سریع تر همدان را ترک نمایند، تذکر خروج به 32 خودرو

به گزارش هولی، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان گفت:در راستای مهار شیوع کروناویروس با تذکر پلیس از خودروهای دارای پلاک غیربومی خواسته شد سریعا همدان را ترک نمایند.

خودروهای غیربومی سریع تر همدان را ترک نمایند، تذکر خروج به 32 خودرو

سرهنگ علی فکری در گفت وگو باخبرنگاران،درباره تردد پلاک های غیربومی در سطح استان همدان اظهار کرد:در راستای مهار شیوع کروناویروس در جامعه،پلاک های غیربومی ورودی به شهر همدان کنترل شده و از آنها می خواهیم این استان را ترک نموده و به استان مبدا بازگردند.

وی با تاکید بر در خانه ماندن مردم برای جلوگیری از شیوع گسترده کروناویروس اضافه نمود:بعد از انجام آنالیز میدانی و کنترل عبور و مرور مسافران توسط عوامل پلیس هدایت و رانندگی پلاک خودروهایی که متعلق به همدان نیستند، یادداشت برداری شده واین عوامل از مبدأ و مقصد راننده اطلاع پیدا می نمایند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان با بیان اینکه بازرسان هدایت و رانندگی بعد از اطلاع علت مسافرت و ثبت مشخصات خودرو و شماره تماس راننده،اگر فرد مسافر باشد از او می خواهند سریع همدان را ترک کند، گفت:عوامل هدایت و رانندگی استان همدان برای اطمینان خاطر از خروج مسافر دو ساعت بعد از ثبت مشخصات خودرو مسافر خروج این خودرو از استان را آنالیز می نمایند.

وی اظهار کرد:مسافران با توجه به تعطیلی هتل ها و مهمانپذیرها در سطح استان مسافران قطعا اقدام به نصب چادر در معابر نموده و در این صورت احتمال انتقال بیماری افزایش خواهد یافت.

فکری با بیان اینکه خودروهای پلاک تهران بیشترا متعلق به همدانی های مقیم تهران است، اضافه نمود:اغلب تهرانی ها مسافران فصلی هستند که منزل آنها در همدان بوده و خود در شهری دیگر شاغل هستند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان با بیان اینکه ادعای وزیر ارتباطات مبنی بر بیشترین جذب مسافر در همدان بر اساس چه مستنداتی بوده است؟ افزود:بر اساس آنالیز های میدانی انجام شده در محورهای همدان ادعای وزیر ارتباطات را رد می کنیم چرا که بیشتر خودروهای موجود در همدان پلاک بومی بوده و تعداد بسیارکمی مسافر و غیربومی در بین آنها مشاهده می گردد.

فکری با بیان اینکه اغلب خودروهای مسافران از استان هایی از جمله گیلان، کرج، قزوین،مرکزی و تهران هستند، گفت:خودروهای متعلق به استان های شمالی کشور سریع از همدان خارج شدند.

وی با بیان اینکه اگر همه مردم برای کنترل کروناویروس یاری ننمایند به زودی با بحران بزرگی روبرو خواهیم شد، گفت:عوامل پلیس هدایت و رانندگی همه روزه علاوه بر گشت زنی در خیابان های سطح شهر، ورودی و خروجی ها، مسیرهای پرتردد نظیر محور گنجنامه، بلوار فرودگاه، بلوار ارم، میدان امامزاده عبدالله (ع) و آرامگاه بوعلی را رصد می نمایند.

فکری با بیان اینکه امروز به 32 خودروی غیربومی برای خروج از استان همدان تذکر داده شده است، اضافه نمود:تا روز گذشته 35 مسافر از همدان به استان بازگشته اند و بااجرای این طرح تردد خودروهای غیربومی در سطح استان کاهش خواهد یافت.

وی درباره بسته شدن ورودی های استان همدان نیز گفت: استان همدان کمربند عبوری بوده و مردم کردستان،ایلام،کرمانشاه و بعضی از استان های جنوبی از همدان عبور می نمایند و بسته شدن مبادی ورودی استان به طور صددرصدی ممکن نیست.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان همدان با بیان اینکه بعضی با ترویج شایعاتی چون سرکار نبودن مسئولان هدایت و رانندگی و استانی قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، تاکید نمود:مسئولان و عوامل هدایت و رانندگی بی وقفه وظایف خود را انجام می دهند و همه ما مسافران یک کشتی هستیم و با سوراخ شدن این کشتی همه ما غرق خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 919

به "خودروهای غیربومی سریع تر همدان را ترک نمایند، تذکر خروج به 32 خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای غیربومی سریع تر همدان را ترک نمایند، تذکر خروج به 32 خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید