خشونت بی سرانجام پلیس آمریکا علیه شهروندان، باز هم استفاده از تکنیک فشار بر گردن

به گزارش هولی، پلیس آمریکا برای بازداشت افراد مظنون باز هم از تکنیک فشار بر سر و گردن استفاده می نماید.

خشونت بی سرانجام پلیس آمریکا علیه شهروندان، باز هم استفاده از تکنیک فشار بر گردن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از سی ان ان، تصاویر جدید منتشر شده از ادامه حرکت پلیس آمریکا در قرار دادن زانوی خود بر سر و گردن مظنونین در حین دستگیری حکایت دارد.

به دنبال انتشار تصاویر جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با فردی مظنون، رئیس پلیس شهر اسکنکتدی ایالت نیویورک با تایید این مطلب گفت: یک افسر پلیس اسکنکتدی در حین دستگیری یک مظنون، پای خود را بر روی سر فرد مورد نظر قرار داده است.

پلیس اسکنکتدی در بیانیه ای گفته است که این افسر صبح روز دوشنبه و به دنبال شکایت از فردی به محل حادثه اعزام شد که این افسر به منظور انتقال فرد مظنون برای انجام تحقیقات اقدام به بازداشت وی نموده است.

پلیس آمریکا مدعی شده است که افسر پلیس اسکنکتدی تنها برای انجام ماموریت به محل اعزام شده و فرد مظنون نیز در برابر بازداشت مقاومت نموده و افسر پلیس برای اینکه بتواند کنترل اوضاع را در دست داشته باشد زانوی خود را بر سر گایندارپرسود (فرد مظنون) قرار داده است.

ادامه خشونت پلیس آمریکا در دستگیری و بازداشت افراد مظنون در حالی ادامه دارد که چندی پیش پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا با فشار دادن زانوی خود به مدت بیش از 8 دقیقه بر گردن فردی مظنون وی را به قتل رساند.

روز دوشنبه 25 می (5 خرداد) یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس با فشار دادن زانوی خود بر گردن او به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به تبعیض و همچنین رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

قتل جورج فلوید توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، موجب اعتراضات گسترده ای در سراسر آمریکا و سایر مناطق دنیا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1132

به "خشونت بی سرانجام پلیس آمریکا علیه شهروندان، باز هم استفاده از تکنیک فشار بر گردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشونت بی سرانجام پلیس آمریکا علیه شهروندان، باز هم استفاده از تکنیک فشار بر گردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید