خسارت بالغ بر 66 میلیارد تومانی باد گرم به گیلان

به گزارش هولی، خبرنگاران/گیلان رئیس ستاد مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم طی سال های اخیر بی سابقه بوده است، گفت: تا به امروز 66 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت را برآورد کردیم.

خسارت بالغ بر 66 میلیارد تومانی باد گرم به گیلان

رضا اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وزش باد گرم در استان از روز سه شنبه، اظهار کرد: وزش باد گرم شدید در گیلان طی چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه وزش باد گرم طی سه روز گذشته خسارات زیادی به اراضی کشاورزی و باغی، دامداری و دام پروری، جنگل ها و مراتع وارد کرده است، اضافه کرد: برآورد اولیه خسارت 42 میلیارد و 207 میلیون تومانی را نشان می دهد.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه تاسیسات ساختمانی نیز خسارت جدی دیده است، بیان نمود: در بخش واحدها و منازل مسکونی، وسائل نقلیه و ابنیه تجاری و صنعتی نیز 16 میلیارد و 190 میلیون تومان خسارت داشتیم.

اسلامی اضافه کرد: در بخش تاسیسات زیربنایی نیز هشت میلیارد و 147 میلیون تومان در سطح استان خسارت برآورد شده است.

وی از خسارت 66 میلیارد و 554 میلیون تومانی وزش باد گرم به گیلان خبر داد و گفت: فرمانداران شهرهای استان گیلان با تشکیل ستادهای مدیریت بحران تمهیداتی را در این راستا مد نظر دارند و نسبت به برآورد دقیق خسارات و رفع مسائل آسیب دیدگان اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 689

به "خسارت بالغ بر 66 میلیارد تومانی باد گرم به گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت بالغ بر 66 میلیارد تومانی باد گرم به گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید