حضور پررنگ بانوان در یاری به بازسازی عتبات عالیات

به گزارش هولی، همایش حرم سازان زینبی با حضور جمعی از بانوان فعال کرمانشاه در زمینه یاری به بازسازی عتبات عالیات برگزار گردید.

حضور پررنگ بانوان در یاری به بازسازی عتبات عالیات

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش ، بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، امروز (29 دی) هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ یاری به بازسازی عتبات عالیات مطرح نمود.

صحرایی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در یاری به بازسازی عتبات عالیات گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه که تاثیرگذاری زیادی بر همه جامعه دارند، می توانند نقش مهمی در ترغیب جامعه به یاری به ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه سپس با اشاره به یاری یک میلیارد تومانی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای توسعه حرم امام حسین (ع) از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: در حال حاضر صحن و شبستانی به نام حضرت زینب (س) در کربلای معلی در دست ساخت است که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه سال جاری ساخت 500 متر از این صحن و شبستان را تقبل است.

او ادامه داد: اگر برای ساخت هر متر مربع این صحن و سرا چهار میلیون تومان احتیاج باشد، برای اجرایی کردن تعهدات سال جاری استان به دو میلیارد تومان احتیاج داریم که تاکنون نیمی از آن از سوی مردم تامین شده و امیدواریم نیم دیگر آن نیز تا سرانجام سال تامین گردد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تمامی نذورات مردمی برای یاری به بازسازی عتبات عالیات تبدیل به کالا شده و به عتبات عالیات فرستاده می گردد، گفت: یاری های هموطنان به اشتغال و رونق فراوری داخلی نیز یاری می نماید، ضمن اینکه پیمانکاران و کارگران اجرای پروژه نیز از بین ایرانیان انتخاب و به عتبات عالیات اعزام می شوند.

صحرایی اضافه کرد: علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) در استان کرمانشاه جهت مشارکت در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی می توانند نذورات خود را از هزار تومان گرفته تا هر مبلغی به شماره کارت بانک ملی به شماره 6037997599039733 و یا بانک رسالت به شماره کارت 5041727010071924 واریز نمایند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 609

به "حضور پررنگ بانوان در یاری به بازسازی عتبات عالیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ بانوان در یاری به بازسازی عتبات عالیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید