حضور پررنگ آل پاچینو، ویلم دفو و اتان هاوک در فستیوال ونیز

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت کنندگان فستیوال فیلم ونیز معین شدند و طبق معمول گروهی از ستارگان هالیوودی نیز در میان آن ها دیده می شوند. از جمله اسم های فرش قرمزی می توان به جنیفر آنیستون، ال فنینگ، جیمز فرانکو، زک گلیفیناکیس، جان هم، بیل موری، ست روگن، اما استون، نائومی واتس و اوون ویلسون اشاره نمود.

حضور پررنگ آل پاچینو، ویلم دفو و اتان هاوک در فستیوال ونیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اما در این میان، برخی از ستاره های شناخته شده هالیوودی قصد دارند بیش از یک حضور در این فستیوال داشته باشند. پیروزیت هر استودیو در راضی کردن ستاره ها در پیش نمایش فیلم ها برایشان بسیار سودمند خواهد بود، اما حضور یک ستاره در دو پیش نمایش می تواند از بزرگترین پیروزیت های ممکن باشد.

در مراسم سال جاری کن، رابرت پتینسون در مراسم عکس دو فیلم نقشه ستاره ها و خانه به دوش شرکت کرد. جیمز فرانکوی همواره مشغول هم سال گذشته با دو فیلم در ونیز حضور داشت؛ پالو آلتوی جیا کاپولا، که خود او هم فیلمنامه اش را نوشته بود و همچنین فیلم خودش فرزند خدا که اقتباسی از رمان کورمک مک کارتی بود. فرانکو سال جاری هم جدیدترین پروژه کارگردانی اش یعنی صدا و خز را به ونیز می آورد.

آل پاچینو سال جاری نقشی پر سر و صدا در فیلم منگلهورن دیوید گوردون گرین دارد. پاچینو که نقش کلیدسازی تنها و گوشه گیر را در شهر کوچکی واقع در تگزاس بازی می نماید که نمی تواند عشق زندگی اش را فراموش کند، در کنار بازیگرانی از جمله هالی هانتر، هارمونی کورین و کریس مسینا به نقش آفرینی پرداخته است. فیلم منگلهورن بعد از پیش نمایش اولیه در ونیز، در فستیوال فیلم تورنتو نیز روی پرده می رود.

گوردون گرین در گذشته پیروز به بازی گیری های غیرعادی از بازیگران مشهور شده است. پل راد که همواره در فیلم های کمدی نقش های جاهلانه بازی می نماید، در فیلم پرنس بهمن گوردون نمایشی کاملا متفاوت را مقابل دید همگان قرار داد؛ فیلم جو که یکی از شرکت نمایندگان فستیوال سال گذشته ونیز بود نیز نیکولاس کیج را در نقشی کاملا متفاوت به عنوان یک خلافکار سابق نشان می داد.

پاچینو همچنین در فیلم فروتنی خارج از بخش رقابتی نیز حضور دارد. این فیلم که ساخته بری لوینسون است به زندگی یک بازیگر صحنه افسانه ای نگاه می نماید که در خانه ای متروکه زندگی می نماید و افکار متمایل به خودکشی دارد. این فیلم که بر اساس آخرین رمان فیلیپ راث ساخته شده است، آل پاچینو را در نقش مردی نشان می دهد که مدت بسیاری است که تنها داخل ذهن خود زندگی نموده است. انتظار می رود پاچینو برای تبلیغ و معرفی هر دو فیلم در فستیوال ونیز حضور داشته باشد.

ویلم دفو نیز در دو فیلم بحث برانگیز ظاهر می گردد: پازولینی ساخته ایبل فرارا در بخش رقابتی و آخرین ساخته لارس فون تریه خارج از بخش رقابتی. دفو که ساکن شهرهای نیویورک، لس آنجلس و رم است، در این فستیوال در واقع در خانه خواهد بود.

اتان هاوک هم در بخش رقابتی با فیلم کشتن خوب ساخته اندرو نیکول نقش یک خلبان هواپیماهای جنگی را بازی می نماید که تبدیل به اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین شده است و بعد از مدتی نظرش درباره جنگ با تروریسم عوض می گردد. هاوک همچنین در فیلم خارج از رقابت سیمبلاین ساخته مایکل آلمریدا نقش آفرینی می نماید که یک اقتباس مدرن شکسپیری دیگر است. بعد از اینکه آلمریدا و هاوک داستان هملت را به صورت مدرن بازسازی نموده بودند، حالا داستان سیمبلاین را در قالب نبرد بین پلیس های فاسد و دسته های موتورسوار به نمایش می گذارند. بازیگران شناخته شده ای از جمله میلا یووویچ، اد هریس، داکوتا جانسون، آنتون یلچین و بیل پولمن در این فیلم نقش آفرینی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 909

به "حضور پررنگ آل پاچینو، ویلم دفو و اتان هاوک در فستیوال ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ آل پاچینو، ویلم دفو و اتان هاوک در فستیوال ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید