حامد حدادی - فدراسیون بسکتبال ، اختلافات کنار رفت اما حل نشد

به گزارش هولی، حامد حدادی در حالی از بازگشتش به تیم ملی بسکتبال خبرداد که با صراحت عنوان نموده اختلاف ها حل نشده اما فعلا به خاطر مردم کنار گذاشته شده است.

حامد حدادی - فدراسیون بسکتبال ، اختلافات کنار رفت اما حل نشد

در بازی دوم تیم ملی بسکتبال برابر اردن در تهران، علاوه بر اینکه این بار همه خبرنگاران اجازه حضور پیدا کردند، حامد حدادی هم برای تماشای بازی آمد. آمد تا خبر بازگشتش به تیم ملی را به رسانه ها بدهد و از کنار گذاشتن انتقادها به خاطر مردم بگوید. حدادی پس از مصاحبه تند مدیر تیم های ملی علیه بازیکنان و حواشی ایجاد شده پس از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، با مربی و مدیر تیم های ملی بسکتبال اختلاف پیدا کرد. اختلافی که ماحصل آن غیبت او در پنجره گذشته بود و اظهار نظرهای تند عجیب در شبکه های مجازی. برای همین پنجره هم فدراسیون به نوعی مجبور شد و یا کوشش کرد تا توپ را در زمین حدادی بیندازد.

پیش از شروع اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، همه جا صحبت از بود و نبود حدادی، نیکخواه و ارسلان کاظمی. بازیکنانی که هر کدام به نحوی با کادر فنی و یا مدیر تیم های ملی اختلاف پیدا نموده بودند و رسانه ها نگران بودند تا این بازیکنان برای پنجره ششم هم دعوت نشوند. شرایطی که یا فدراسیون را مجبور به دعوت کرد و یا باعث شد تا در اقدامی هوشمندانه حدادی و صمد را دعوت نمایند. اقدامی که باعث شد توپ در زمین این بازیکنان و به خصوص حدادی بیفتد.

حامد حدادی هم اگرچه چند روزی را صبر کرد و برای بازی های محبت آمیز به اردوی تیم ملی نرفت اما در نهایت در بازی دوم به سالن آمد و از برگشتنش به تیم ملی اطلاع داد. تصمیمی که شاید بیش از هرچیز در پاسخ به رفتار فدراسیون انجام شد و هدف این بود که شرایط اینطور جلوه داده نگردد که حدادی برای بار دوم دعوت شده اما خودش نیامده!

حامد حدادی این بار برگشت و البته صحبت های را بیان کرد که همه بدانند ماجرایی که از آن دلخور بوده حل شده. او آمد اما گفت که فقط به خاطر مردم آمده و شرایط مد نظرش هنوز فراهم نشده است.

  • حدادی: فقط به خاطر مردم آمدم!

    ستاره بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه هیچ گاه برای شخص خاصی در تیم ملی بازی نکردم برگشتنش به تیم ملی را فقط به خاطر مردم و پرچم کشورش عنوان می نماید.

    حامد حدادی که در سالن بازی محبت آمیز تیم ملی بسکتبال با اردن حضور پیدا نموده بود، با اعلام اینکه به خاطر مردم اختلاف ها را کنار گذاشته و به تیم ملی باز می گردد گفت: همه می دانند که همواره و همه جا برای تیم ملی با مصدومیت و هر مسئله ای که بوده در این 20 سال بازی نموده ام. یک سری مسائل پیش آمد و هست، اما همین الان به خاطر مردم، پرچم کشورم و جامعه بسکتبال کدورت ها را کنار می گذارم. از کادرفنی با من تماس گرفته اند که به اردو بیایم. یک سری شرایط باید در نظر گرفته می شد که نشد.

    او ادامه داد: من همواره علاقه داشتم که با جان و دل برای تیم ملی بازی کنم و فعلا، تاکید می کنم فعلا کدورت ها را کنار می گذارم. مطمئنا اگر ارسلان را هم دعوت می کردند با قدرت می آمد. تمام تمرکزم را در این ده روز برای تیم ملی می گذارم. هیچ گاه در گذشته و حال برای شخص خاصی بازی نکردم و نمی کنم. فقط مردم برای من مهم هستند. سعی کردم تمام توانم را بگذارم. هر زمان که بد بودم گفتم بد بودم و هرجا هم خوب بودم وظیفه ام را انجام دادم.

    سنتر با تجربه تیم ملی درباره مسائل موجود و حل نشدن آن ها نیز گفت: امیدورام مسائل حل گردد، چون دودش در چشم خودمان می رود. اگر حل نکنیم و اتحاد نداشته باشیم و مسائل باقی بماند بسکتبال کشور ضربه می خورد. الان هم می گویم که پشت ارسلان کاظمی هستم و حمایتش می کنم. امیدوارم مشکلش حل گردد و قلبا دوست دارم که او هم برگردد.

    او در خصوص اینکه چه زمانی به اردو اضافه می گردد، گفت: من آمادگی خودم را اعلام کردم وکادرفنی باید زمان تمرینات را بگوید. شاید اصلا روز بازی مرا خواستند.

    • مسائل چه زمانی حل می گردد؟

      مسئله ای که حدادی دارد هیچ گاه به طور واضح و روشن گفته نشده. خیلی هم شاید اصراری بر آن نباشد اما بخشی از آن به مصاحبه مدیر تیم های ملی و بعضی ماجراهای درون اردویی بر می گردد. به هر ترتیب اگر هیچ کس به طور دقیق و تعیین از آن خبر نداشته باشد، سرمربی و یا رئیس فدراسیون که با خبر است.

      هردوی این افراد چرا در ماه های گذشته کوشش نکردند این موارد را برای همواره حل و فصل نمایند و کنار بگذارند؟ آیا مهران شاهین طبع خودش هم درگیر این اختلاف هاست که هیچ گاه به طور کامل از بازیکنی مانند حدادی دفاع ننموده و حتی از تغییر نسل و ورود بازیکن های جوان هم حرف می زند؟

      بر فرض اگر شاهین طبع هم با این بازیکنان اختلاف دارد و نمی خواهد از آن ها استفاده کند، چرا مانند ارسلان آن ها را کنار نمی گذارد و جسارت این را ندارد که خیلی واضح و صریح بگوید که بنا بر دلایل اخلاقی یا فنی و یا هر مورد دیگر این بازیکنان را نمی خواهد؟ اگر هم می خواهد که چرا از آن ها دفاع نمی نماید؟

      از طرف دیگر نقش رئیس فدراسیون هم در این ماجرا مجهول است. آیا اصلا در چنین موارد و مسائلی در این سطح، آیا شخصی جز رئیس فدراسیون باید برای حل کردن مشکل دخول کند؟ رامین طباطبایی وقتی می بیند چنین مسئله ای به هر دلیلی ایجاد شده و مسائلش گریبان خودش را می گیرد، چرا سعی نمی نماید بین طرفین اختلاف میانجی گری کند و حتی اگر بازیکن بزرگی مانند حدادی خاطی است آن را از تیم ملی کنار بگذارد؟

      پاسخ اگر نداشتن جرات و جسارت است که باید به حال فدراسیونی که محمود مشحون را از دست داده تاسف خورد و اگر هم بحث مصلحت اندیشی است، پر واضح است که این حجم از سکوت و رفتارهای منفعلانه به مصلحت بسکتبال ایران نیست و هر بار نه تنها مسئله ای را حل ننموده، بلکه به وخیم تر شدن شرایط منجر شده است. 4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 151

به "حامد حدادی - فدراسیون بسکتبال ، اختلافات کنار رفت اما حل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی - فدراسیون بسکتبال ، اختلافات کنار رفت اما حل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید