جواب تست های شارژ معکوس گلکسی اس 10 تعیین شد

به گزارش هولی، تست های اجرا شده روی شارژ معکوس گوشی های Galaxy S10 با لوازم جانبی سامسونگ جواب های امیدوارکننده ای داشتند.

جواب تست های شارژ معکوس گلکسی اس 10 تعیین شد

به گزارش خبرنگار ، درست مانند گوشی های قبل از خود یعنی P30 Pro و Mate 20 Pro که هر دو ساخت شرکت هوآوی بودند، سه گوشی Galaxy S10 سامسونگ هم دارای فناوری شارژ معکوس بی سیم هستند که با نام PowerShare در گوشی های سامسونگ شناخته می گردد و می تواند لوازم جانبی این شرکت مانند سامسونگ باد و ساعت مچی هوشمند سامسونگ را به صورت کامل پر کند.

شارژ شدن دستگاه های مختلف توسط شارژ معکوس گوشی های Galaxy S10 به این صورت نیست که به صورت مساوی از میزان شارژ گوشی کم گردد و به همان نسبت به شارژ سامسونگ باد و گلکسی واچ اکتیو اضافه گردد بلکه شارژ معکوس سامسونگ در مدت زمان تعیین باتری لوازم جانبی را پر می نماید و فقط درصدی از شارز کامل دستگاه کم می گردد. آزمایش ها نشان داده است که در طول مدت 3 ساعت و 2 دقیقه گوشی سامسونگ می تواند تنها با از دست دادن 25 درصد شارژ خود، گلکسی باد های خود را شارژ کند و در آزمایشی دیگر تعیین شد که تنها با 29 درصد کاهش شارز باتری، در طول 3 ساعت و 26 دقیقه، گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به طور کامل شارژ می گردد.

این آزمایش ها هر دو با گوشی Galaxy S10e صورت گرفته اند و می توانند با گوشی های دیگر جدید سامسونگ هم انجام شوند. این تست ها در صورتی نتایج خود را داده اند که باتری لوازم جانبی سامسونگ به صورت کامل خالی شده اند و خاموش شده اند. لازم به ذکر است، باتری کیس ایرباد های سامسونگ، 252 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و ظرفیت گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به 230 میلی آمپر ساعت می رسد. باتری ساعت هوشمند جدید سامسونگ کوچکتر از ایرباد های این شرکت است، اما شارژ این دستگاه توسط PowerShare بیشتر از شارژ ایرباد های این شرکت طول می کشد.

به صورت خلاصه، می توان گفت که درست است حدودذ سه ساعت برای پر شدن باتری دستگاه های ساموسنگ زمان ضروری است ولی گوشی های Galaxy S10 می توانند در مواقع اورژانسی، یک فرد را نجات دهد. با استفاده از PowerShare، کاربران می توانند ایربادهای سامسونگ که به صورت کامل شارژ خود را از دست داده اند پس از یک ساعت فعال نمایند و تا دو ساعت به موسیقی گوش نمایند و یا با پر کردن کامل گلکسی واچ با این فناوری، کاربران می توانند دو روز کامل فعالیت های خود را تحت نظر بگیرند.

شارژ کامل گوشی تنها در 17 دقیقه! +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 172

به "جواب تست های شارژ معکوس گلکسی اس 10 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب تست های شارژ معکوس گلکسی اس 10 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید