جنگ تمام شد غیرممکن ها را منطقی جلوه می دهد، شورش سیاهپوستان

به گزارش هولی، آرش اشاداد نویسنده و کارگردان نمایش جنگ تمام شد درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگاران گفت: جنگ تمام شد اجرای خود را از 4 مهرماه در تماشاخانه دیوار چهارم شروع نموده است اما متاسفانه استقبال از این نمایش نسبت به نمایش آرش که تابستان سال جاری به صحنه بردم کمتر است، البته در کل از بازخوردها رضایت دارم. متن این نمایش برای اجرای عمومی 4 بار رد شد و به همین دلیل برای روی صحنه بردن کار مجبور شدم تغییرات زیادی در آن بدهم.

جنگ تمام شد غیرممکن ها را منطقی جلوه می دهد، شورش سیاهپوستان

وی درباره داستان نمایش شرح داد: جنگ تمام شد درباره تعدادی سیاهپوست است که در آفریقا شورشی را بر علیه سفیدپوستان طراحی می نمایند. در این نمایش 2 نوع ادبیات برای دیالوگ نویسی انتخاب شده است. سفیدپوستان در این نمایش با ادبیات قرن هجدهمی صحبت می نمایند و سیاهپوستان به زبان محاوره ای سخن می گویند.

اشاداد درباه ویژگی های این نمایش هم گفت: این اجرا را نمی توان در ژانر و سبک و سیاق ویژه ای طبقه بندی کرد. در این نمایش غیرممکن ها، ممکن شده است و همه اتفاقات با وجود غیرمنطقی بودن، در طول داستان روند منطقی پیدا می نمایند. بستر وقوع داستان رئالیستی است اما در آن اتفاقات سوررئالی رخ می دهد که در عین غیرممکن بودن، منطق دارند.

وی در خاتمه صحبت هایش گفت: علی جهانجونیا، محمدرضا محمودی، امید اولیایی، امین جوادی، میلاد محمدی پور، محمدامین پازوکی، زینب فرحزادی بازیگران جنگ تمام شد هستند که تا 30 مهرماه روی صحنه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 68

به "جنگ تمام شد غیرممکن ها را منطقی جلوه می دهد، شورش سیاهپوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ تمام شد غیرممکن ها را منطقی جلوه می دهد، شورش سیاهپوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید