جزئیات راه اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از باشگاه پرسپولیس

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال هفته گذشته با حضور در فدراسیون کشتی نشست ویژه ای را با علیرضا دبیر برگزار و برای تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار تمایل کرد. سعادتمند در این جلسه اظهار داشت هدف باشگاه استقلال، تیمداری در رشته های غیر فوتبالی است و در گام اول با توجه به اینکه رشته کشتی ورزش ملی ایران محسوب می گردد، میخواهد تیمی را در لیگ برتر کشتی آزاد به میدان بفرستد. اما یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست، راه اندازی مدرسه کشتی استقلال بود که مورد توافق طرفین نهاده شد و مقرر شد این مورد به زودی اجرایی گردد.

جزئیات راه اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از باشگاه پرسپولیس

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تشریح جزئیات راه اندازی مدرسه کشتی استقلال به خبرنگاران گفت: در نشست مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی، پیشنهادی از سوی فدراسیون مبنی بر راه اندازی مدرسه کشتی مطرح شد که اتفاقا مورد استقبال سعادتمند نهاده شد و مقرر شد همکاری دوجانبه ای در این خصوص صورت گیرد.

وی اضافه نمود: با توجه به خاتمه عملیات تعمیر و تجهیز سالن مرحوم توفیق جهانبخت در استادیوم شهید شیرودی، برنامه های خاصی برای این مکان تدوین شده است. بدین ترتیب باشگاه استقلال می تواند هفته ای سه روز از این سالن برای برنامه های اجرایی مدرسه کشتی استقلال استفاده کند. این پیشنهاد در حالی مطرح و مورد موافقت باشگاه استقلال نهاده شد که فدراسیون کشتی آنرا اقدامی ارزشمند در جهت پیشرفت این رشته مدال آور و المپیکی می داند.

امامی در مورد هزینه های راه اندازی مدرسه کشتی استقلال ادامه داد: هزینه های جاری این مدرسه کشتی با همکاری و تعامل فی مابین پیش بینی شده که جزئیات این هزینه ها نیز به طور کامل تدوین و تعیین شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه گفت: فدراسیون کشتی با توجه به همکاری با باشگاه استقلال، از تمامی باشگاه های عظیم همچون پرسپولیس نیز دعوت می نماید تا با استفاده از پتانسیل سالن توفیق جهانبخت استادیوم شیرودی و همچنین اهمیت رشد و اعتلای رشته کشتی، وارد میدان شوند. بدین ترتیب می توان روزهای دیگری را هم به مدرسه کشتی باشگاه های عظیمی علاوه بر استقلال اختصاص داد و گام های محکم تری در جهت پیشرفت کشتی برداشت.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کشتی مدتهاست عملیات تعمیر و تجهیز سالن 70 ساله کشتی استادیوم شیرودی را شروع نموده که قرار است این سالن فردا (سه شنبه) طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جمعی از عظیمان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی افتتاح گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1183

به "جزئیات راه اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات راه اندازی مدرسه کشتی استقلال و دعوت از باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید