تلویزیون مقرون به صرفه و بدون لبه شیائومی

به گزارش هولی، روز سه شنبه 1 ژوئن (11 خرداد ماه) شرکت چینی شیائومی از جدیدترین تلویزیون مقرون به صرفه قیمت خود با نام رسمی Mi TV 4A Horizon Edition رونمایی کرد که از صفحه نمایش 40 اینچی فول اچ دی و نسبت قابل توجه صفحه نمایش به بدنه 93.7 ٪ برخوردار است. رونمایی از این تلویزیون مقرون به صرفه قیمت و با مشخصات قابل توجه نشان می دهد که این شرکت چینی کوشش جدی را برای یافتن صندلی قابل اعتنا در این عرصه شروع نموده است.

تلویزیون مقرون به صرفه و بدون لبه شیائومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت 9to5google، در نخستین نگاه تلویزیون 40 اینچی Mi TV 4A Horizon Edition با حاشیه های بسیار باریک خود و قاب فلزی دور آن، جلب توجه می نماید. شیائومی مدعی است که تلویزیون Mi TV 4A از نسبت بسیار چشمگیر صفحه نمایش به بدنه 93.7 ٪ برخوردار است که اگر این ادعا درست باشد، قطعاً می تواند به حس تماشای واقعی بیننده یاری شایانی کند. این تلویزیون بعلاوه از پردازنده Amlogic Cortex A53 با پردازنده گرافیکی Mali 450، به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، بهره می برد.

به گزارش خبرنگاران، در این میان، تنها محدودیت این تلویزیون در 60 هرتز بودن نمایشگر آن است و همین امر باعث می گردد که گیمر هایی که می خواهند از نرخ تازه سازی جدیدترین کنسول های بازی بیشتر استفاده نمایند، نتوانند بهره لازم را از آن ببرند. با این حال، Mi TV 4A Horizon Edition با Android TV از پیش نصب شده ارائه می گردد. تصاویر حاکی از ظاهر و احساس Google TV است، اما با عطر و طعم اندروید 9 با شیائومی PatchWall UI که به صورت استاندارد در بالای آن قرار می گیرد.

از نظر تجربه صوتی، Xiaomi Mi TV 4A 40 Horizon Edition شامل دو بلندگوی 10 وات و خروجی ترکیبی 20 وات است، در حالی که پشتیبانی از DTS-HD هم وجود دارد. بعلاوه می توانید هدفون یا بلندگو را به آن متصل کنید، زیرا جک هدفون 3.5 میلی متری هم در آن تعبیه شده است. از دیگر موارد قابل ذکر در سخت افزار می توان به SPDIF، دو پورت USB-A و سه پورت HDMI اشاره نمود تا هر دستگاه دیجیتالی، جعبه تنظیمات و کنسول های بازی را که می خواهید به آن وصل کنید.

همانطور که انتظار می رود تلویزیون Mi TV 4A Horizon Edition از Google Assistant برای کنترل صدا و ادغام با خانه های هوشمند هم پشتیبانی می نماید. متاسفانه، این تلویزیون از تاریخ 2 ژوئن (12 خرداد) با قیمت 330 دلار در هند فروش خود را شروع خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1748

به "تلویزیون مقرون به صرفه و بدون لبه شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون مقرون به صرفه و بدون لبه شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید