تغییر کاربری مقر مجلس اروپا در بروکسل در بحران کرونا

به گزارش هولی، رئیس مجلس اروپا اظهار داشت که در دوران بحران کرونا بخشی از فضای ساختمان مجلس در بروکسل را برای اسکان افراد بی سر پناه اختصاص می دهد.

تغییر کاربری مقر مجلس اروپا در بروکسل در بحران کرونا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دویچه وله آلمان، مجلس اروپا می خواهد در دوران بحران کرونا پذیرای افراد بی سر پناه گردد.

دیوید ساسولی، رئیس مجلس اروپا اعلام نموده است که بخشی از ساختمان مجلس اروپا در بروکسل برای این منظور اختصاص داده می گردد.

وی اعلام نمود که علاوه براین آشپزخانه های مجلس اروپا بیش از هزار وعده غذایی در روز را برای نیازمندان و کارکنان بخش های بهداشت و سلامت آماده نموده و بین آن ها پخش می نماید.

رئیس مجلس اروپا چندی پیش هم اعلام نمود که مقر مجلس اروپا در استراسبورگ که مدتی است به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات مجلس در آن برگزار نمی گردد به مرکز مشاوره و تست کرونا تبدیل می گردد.

بر اساس اطلاعات محافل اروپایی، مجلس اروپا بخشی از فضای در اختیار خود را به یک مرکز آزمایش با تختخواب و مرکز مشاوره با مطب پزشک تبدیل خواهد نمود.

بر اساس تصمیمات اتخاذشده بخشی از ناوگان حمل ونقل مجلس اروپا هم برای نقل و انتقال کادر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

استراسبورگ فرانسه از کانون های شیوع کرونا در اتحادیه اروپا است که به شدت تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است.

رئیس مجلس اروپا اوایل ماه مارس به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استراسبورگ به طور موقتی جلسات مجلس را به بروکسل منتقل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 961

به "تغییر کاربری مقر مجلس اروپا در بروکسل در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری مقر مجلس اروپا در بروکسل در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید