بهداد سلیمی: برای طلایی شدن جنگیدم

به گزارش هولی، بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین وزنه برداری ایران پس از کسب سومین نشان طلایی رنگ خود درتاریخ بازی های آسیایی معتقد است که به هیچ وجه احساسی تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی نگرفته است.

بهداد سلیمی: برای طلایی شدن جنگیدم

به گزارش خبرنگاران ، بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه برداری ایران پس از کسب سومین نشان طلا خود درتاریخ بازی های آسیایی معتقد است که به هیچ وجه احساسی تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی نگرفته است. بهداد سلیمی بعد از کسب مدال طلای وزنه برداری بازی های آسیایی و خداحافظی از دنیای قهرمانی، در حالی که اشک شوق از گونه هایش جاری بود تاکید دارد:از دنیای وزنه برداری خداحافظی کردم. خیلی وقت بود که به این موضوع فکر می کردم. باید جا را برای جوانترها باز کنیم. من مدالهایم را در وزنه برداری گرفتم و به هرآنچه می خواستم در این رشته ورزشی رسیدم. اما واقعا برای کسب این مدال طلا خیلی جنگیده بودم و خدا کمکم کرد که شرمنده نشدم. خدا را شکر می کنم با مدال دارم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم.

سلیمی ادامه می دهد: خدا را شکر که شرمنده نشدم و با سربلندی خداحافظی کردم و این تصمیم من به هیچ وجه احساسی نیست. زانویم خیلی اذیت می کرد و الان هم به همین دلیل به آمادگی 100درصد نرسیدم، بنابراین این تصمیم را گرفتم. حالا در ورزش هستم و سعی می کنم در جبهه های دیگر به ورزش خدمت کنم.

سلیمی درباره سعید علی حسینی و رقابت نزدیکی که با او داشت می گوید: سعید که دیگر نیازی به تعریف ندارد. او عالی بود و عملکرد خوبی داشت.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 23

به "بهداد سلیمی: برای طلایی شدن جنگیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداد سلیمی: برای طلایی شدن جنگیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید