برگزاری کنسرت مجازی در فنلاند

به گزارش هولی، شرکت واقعیت مجازی Zoan نسخه مجازی جالبی را ایجاد نموده است که هر فردی می تواند به آن دسترسی داشته باشد تا در کنسرت مجازی مشارکت داشته باشند.

برگزاری کنسرت مجازی در فنلاند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

اهالی هلسینکی، یک گردهمایی و کنسرت مجازی برگزار می نمایند و بیش از 10 ٪ از جمعیت فنلاند نیز در این کنسرت مشارکت می نمایند.

فنلاند برای جبران بعضی از جشن های از دست رفته به دلیل ویروس کرونا به واقعیت مجازی روی آورد. روز اول ماه می یک جشن عظیم در فنلاند است، زمانی که افراد برای برگزاری مهمانی ها و کنسرت در خارج از خانه جمع می شوند. اما برگزاری یک اجتماع گسترده به دلیل COVID-19 اکنون امن نیست، شهر هلسینکی راهی برای انتقال این جشن به صورت آنلاین پیدا نموده است.

اگرچه فنلاند آمار ابتلای خفیفی را گزارش نموده است، اما برگزارس جشن ها می تواند باعث افزایش نرخ ابتلا در سطح شهر ها گردد. به گفته شهر هلسینکی، فنلاند حدود شش میلیون نفر جمعیت دارد و 700 هزار بیننده در این کنسرت مجازی حاضر شده اند، بدین معنی که نزدیک به 12 ٪ از کشور این رویداد را تماشا کردند. از میان این شرکت نمایندگان، 150 هزار نفر آوتار هایی ایجاد نموده بودند تا حرکات تماشاگران را بازسازی نمایند. این شرکت قبلاً بیش از پنج سال در هلسینکی امور مجازی را ترتیب داده است.،انتخاب

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1031

به "برگزاری کنسرت مجازی در فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنسرت مجازی در فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید