برنامه سفر کامل برای چهار روز در هاوانا، کوبا

به گزارش هولی، کوبا هنوز یکی از پنج کشوری است که تا به حال از آن بازدید کرده‌ام ، و در واقع کشوری است که واقعا ً مرا در مسیر long و digital راه انداخته‌است . و هاوانا باید یکی از شهرهای مورد علاقه من در جهان باشد . گذشته از این‌ها ، گذشته از این ، عشق چیست ؟ از رنگ‌ها تا معماری برای موسیقی ، من کاملا ً مسحور شده بودم ! گرما را در این کشور زیبا خیس کنید و به حواس خود اجازه دهید که از مناظر ، صداها و flavors لذت ببرید .

برنامه سفر کامل برای چهار روز در هاوانا، کوبا

اگر قصد دارید سفری به هاوانا را برنامه‌ریزی کنید ، برنامه سفر پیشنهادی من در اینجا قرار دارد تا بتوانید تمام آن چیزهایی را که نباید از دست داده‌اید مورد هدف قرار دهید :
روز اول
در طول روز :
اولین روز خود را در هاوانا قدیمی ، شهر زیبای شهر مستعمراتی ، آغاز کنید . اگرچه ممکن است در زمان‌های خاصی از سال با توریست‌ها پر شود ، اما یکی از بخش‌های مورد علاقه من برای اکتشاف است . معماری چیزی نیست که تا به حال دیده باشید ، و همیشه چیزی در حال رخ دادن است ، آن روز یا شب . کلیسای جامع سنت Cristobal و ساختمان نئو کلاسیک ( که خانه سومین مجسمه بزرگ داخلی و همچنین یک الماس 25 عیار است را از دست ندهید . ) .
من شخصا ً عاشق پرسه زدن در خیابان‌ها هستم - اما مطمئن شوید که کفش راحتی بپوشید چون بسیاری از خیابان‌ها cobblestone شده‌اند و اغلب در حال حفر و تعمیر هستند ! و اگر شما حتی کمی اسپانیایی صحبت کنید ، در یکی از پارک‌ها در طول بعدازظهرها به مردم بروید - تماشا کنید و با افراد محلی کنجکاو در مورد همه چیز از سیاست تا منافع شخصی صحبت کنید .
tip : در طول خیابان از آل Capitolio ، چشم خود را به یک فروشگاه باز نگاه دارید که cangrejitos را به فروش می‌رساند: یک نوع شیرینی سرخ‌شده که پر از مربا است . دست‌ها - یکی از بهترین چیزهایی که من در زمان خودم در کوبا خوردم …
بعد از ظهر
حتی اگر طرفدار روم نباشی ، می‌خواهی رم را امتحان کنی . " هاوانا " نوشیدنی ملی است و شما می‌توانید بطری‌های ارزان از این مواد را تقریباً در هر فروشگاه در اطراف شهر پیدا کنید . چند نوع مختلف برای نگه داشتن چشم وجود دارد . اگر به دنبال چیزی برای مخلوط کردن هستید ، معمولا ً نمی‌توانید با یک چیز سفید و سه سال اشتباه کنید . اما هر چه قدر روم تر باشد ، آسان‌تر می‌شود - و اگر شما دستتان را روی بعضی از Reserva یا Anejo especial پیدا کنید ، متوجه خواهید شد که حتی بدون یک شکارچی به نرمی پایین می‌رود .
از همه مهم‌تر ، موزه روم یا هاوانا در Habana Vieja واقع شده‌است . ممکن است به نظر برسد که تور distillery کمی گران‌تر از استانداردهای کوبایی است ، اما نگاهی شگفت‌انگیز به فرآیند تقطیر دارد و شما کمی مزه برخی از بهترین هاوانا در پایان تور را به دست می‌آورید . من قطعا ً یک ملاقات را توصیه می‌کنم .
عصر
در امتداد خیابان قدم بزنید . این بار انداز در لبه شهر یکی از بهترین مکان‌هایی است که مردم تماشا می‌کنند ، تماشا می‌کنند، دست‌ها را پایین می‌اندازند . در ساعات اولیه شب متوجه خواهید شد که ماهیگیر کالای خود را عرضه می‌کند . اما بعد از غروب ، مردم را خواهید دید که در حال استراحت برای نوشیدن ، و به طور کلی فقط غرق در جو یک شب گرم و کوبایی هستند . قطعا ً شما می‌خواهید بخشی از این کار باشید ، چه انتخاب کنید که شام یا نوشیدنی را در یکی از رستوران‌های seafront بگیرید و یا بطری خودتان را بیاورید تا مانند محلی‌ها جرعه‌ای بنوشید . دوربین خود را فراموش نکنید !
پس از آن که را تمام کردید ، یک درشکه قدیمی را بردارید . اگر به دنبال آن عکس از کوبا هستید ، معمولا ً به ماشین‌های قدیمی و درختان نخل فکر می‌کنید ، و هاوانا به فراوانی دارد . از همه مهم‌تر ، ماشین‌های قدیمی به طور کلی ارزان هستند تا به نقاط مختلف اطراف شهر حرکت کنند - بنابراین با آن‌ها مثل یک سرویس معمولی تاکسی رفتار کنید ! ( اگر چه شما احتمالا ً می‌خواهید با کرایه یک سری از تاکسی موافقت کنید ) یا سوار شدن به یکی از تاکسی coco نمادین شوید که هوای آزاد و rickshaw مانند تاکسی‌ها است که از مناظر اطراف اقیانوس و نسیم در موهای شما لذت می‌برند . چه راهی برای بازگشت به خانه وجود دارد !
روز دوم
در طول روز
کوبا به خاطر سواحل ماسه‌ای و ماسه‌ای آن مشهور است - اما هیچ کدام از این ساحل‌ها در هاوانا درست نیستند . شما ممکن است مردم محلی را ببینید که در آب‌های ساحل Malecon شنا می‌کنند ،
اما امواج سهمگین آن‌ها را تا حدی ناخوشایند می‌سازد . Playas دل Este نزدیک‌ترین ساحل به شهر است و شما می‌توانید یک تاکسی ارزان‌قیمت کرایه کنید .
هر چند من توصیه می‌کنم که این روزها از هاوانا خارج شده‌باشند . سواحل شنی سفید یک رانندگی آسان است یا دور از سفر ، و از آب‌های زلال و pure که تا افق بالا کشیده می‌شود شگفت‌زده خواهی شد . با جزر و مد پایین، شما می‌توانید برای همیشه از اینجا خارج شوید تا آب به گردن شما برسد ، و آب هم به اندازه کافی روشن است که می‌توانید نوک انگشتان خود را، ستاره دریایی ، و همه چیزهای دیگر را روی شن‌ها ببینید .
عصر بخیر
هتل درجه یک وقتی برای پیدا کردن مکان‌های مناسب برای شب به اینجا می‌اید کمی از محدوده شما خارج می‌شود ، اما این به این معنی نیست که شما نباید به دیدنش بیایید ! این هتل swanky برای بسیاری از افراد مشهور و معروف در طول تاریخ طولانی میزبان بسیاری از افراد مشهور و مشهور است و تو مطمئنی که در حال پرسه زدن و پرسه زدن تالارهای وسیع آن هستی. من دوست داشتم با دوستاش می‌رفتم و توی حیاط هوای گرم نوشیدنی می‌خوردم .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 14

به "برنامه سفر کامل برای چهار روز در هاوانا، کوبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه سفر کامل برای چهار روز در هاوانا، کوبا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر کامل برای چهار روز در هاوانا، کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید