بررسی بازار فلزات جهان، آلومینیوم همچنان پیش تاز است!

به گزارش هولی، خبرنگاران - هفته اول معاملات امسال، ترکیبی از اتفاقات برای فلزات اساسی بود.

بررسی بازار فلزات جهان، آلومینیوم همچنان پیش تاز است!

به گزارش سرویس ترجمه خبرنگاران، هفته اول معاملات امسال، ترکیبی از اتفاقات برای فلزات اساسی بود. فلزات با محدودیت عرضه همچنان عملکرد بهتری داشتند و در راس آنها آلومینیوم بود. آلومینیوم همچنان به افزایش قیمت ادامه می دهد زیرا برخی از ریسک های ناشی از افزایش قیمت گاز و برق در اروپا و همچنین ممنوعیت صادرات زغال سنگ اندونزی ادامه دارد. با این حال، بازار آلومینیوم در روز جمعه با کاهش قیمت گاز به دلیل انتشار اخباری مبنی بر افزایش تولید میدان گازی گرونینگن، کمی افت کرد..

در مورد نیکل، قیمت ها در طول هفته ثابت ماند که بخاطر کمبود موجودی ها انبار ها فرایند قیمت فعلی حفظ شد. همچنین، بین تولید نیکل چینی و کاهش برنامه ریزی شده در کارخانه های فولاد ضد زنگ برای اهداف تعمیر و نگهداری، کشمکشی وجود داشته است.تأثیر خالص این امر در کوتاه مدت مشخص نیست.

ناآرامی های اجتماعی در قزاقستان تا حدودی از مس و روی حمایت کرده است، اگرچه گزارشی مبنی بر اختلالات معنی دار در عرضه گزارش نشده است.

قزاقستان تامین کننده قابل توجهی از فلزات عمده به چین است. در طول یازده ماه اول سال 2021، چین 765 تن کنسانتره مس (3.6 درصد کل واردات) و 243 کیلوگرم مس تصفیه شده (7.6 درصد کل) از قزاقستان وارد کرده است. واردات کنسانتره روی نسبتاً کوچکتر بود و 46 تن بود که تنها 1.4 درصد از کل واردات را تشکیل می داد. با این حال، چین بیش از 195 کیلوگرم روی تصفیه شده را از قزاقستان وارد کرد که تقریباً نیمی از کل واردات آن در طول یازده ماه اول است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2012

به "بررسی بازار فلزات جهان، آلومینیوم همچنان پیش تاز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی بازار فلزات جهان، آلومینیوم همچنان پیش تاز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید