با این ورزش های ساده صورت به جنگ چین و چروک بروید

به گزارش هولی، با این ورزش های ساده صورت به جنگ چین و چروک بروید

داستان زنی که 40 سال نخندید تا صورتش دچار چروک نگردد را شنیده اید؟ شما که نمی خواهید خود را از خندیدن محروم کنید؟ حرکت دادن عضلات صورت می توانند روی پوست این قسمت اثر بر جای بگذارد. در یک تحقیق که توسط متخصص های پوست انجام گرفت یک گروه از خانم ها در سنین 35 تا 58 سال یک نوع ورزش صورت را دو مرتبه در روز انجام دادند. پس از 8 هفته پوست این خانم ها محکم تر و مرتجع تر از قبل شده بود. کارول ماگیو مسئول این تحقیقات می گوید: این روتین ورزشی مانند بدن سازی برای صورت است. کار کردن و کیپ کردن عضلات صورت می تواند باعث محو شدن خط و خطوط روی پوست گردد. با این تمرینات خودتان از شر چین و چروک ها خلاص شوید.

با این ورزش های ساده صورت به جنگ چین و چروک بروید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

حرکات به نظر خنده دار می آیند اما تحقیقات ثابت نموده که کار می نمایند. هر کدام از حرکات را سه مرتبه تکرار کنید و کل روتین را دو بار در روز انجام دهید. ابتدا هر حرکت را به مدت 3 ثانیه نگه دارید سپس به مرور به 10 ثانیه افزایشش دهید.

پلک بالا

انگشت های سبابه را روی دو گوشه خارجی چشم ها قرار دهید، و انگشتان میانی را نیز وسط ابروها بگذارید. انگشتان را آرام بالا بکشید و به طرف پایین نگاه کنید، سپس با منقبض کردن عضلات پلک چشم ها را کاملا ببندید، روی عضلات اطراف کره چشم کار می گردد.

پلک پایین

انگشت های سبابه را روی دو گوشه خارجی چشم قرار دهید، و انگشت های میانی را نیز روی دو گوشه داخلی چشم بگذارید. انگشت ها را در همان نقطه ای که هستند نگه دارید و به آرامی فشار دهید. در حالی که بالا را نگاه می کنید چشم ها را ببندید.

پلک بالایی و پایینی

درست مانند اینکه دوربین دور چشمان خود گرفته باشید انگشتان سبابه و شست را دور چشم ها حلقه کنید، طوری که نوک دو انگشت همدیگر را لمس نمایند. به آرامی انگشت سبابه و انگشت شست که پایین قرار گرفته را بالا بکشید، حلقه را گسترش دهید. انگشتان روی پوست باقی بمانند، پلک پایین را به طرف بالا فشار دهید.

لب بالا

با انگشت سبابه و شست حالتی V شکل بسازید، و روی دو گوشه بالایی لب قرار دهید. انگشت سبابه و شست دست دیگر را روی همان منطقه و بالای انگشتان دیگر قرار دهید. به طرف بالا نگاه کنید و سعی کنید با وجود فشار انگشتان به زور لبخند بزنید.

گردن

یک دست را پایین گردن قرار دهید، انگشتان را نزدیک بهم نگه دارید اما انگشت شست از دیگر انگشتان فاصله داشته باشد. دست دیگر را بالا قرار دهید. چانه را به طرف بالا بکشید، با دست ها قسه سینه را پایین نگه دارید، با لبهای بسته لبخند بزنید.

منبع: بدونیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 398

به "با این ورزش های ساده صورت به جنگ چین و چروک بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ورزش های ساده صورت به جنگ چین و چروک بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید