اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش هولی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار در کشور تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، شکوفه مهدی آبادی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل امروز یکشنبه 2 تیر98، با بیان اینکه این تور به منظور پیشبرد اهداف رویداد بین المللی بوم گردی و گردشگری روستایی 2020 در کرمانشاه برگزار می شود، مطرح نمود: در تلاشیم تا پیش از برگزاری این رویداد مهم، با اجرای این تور جاذبه ها و مسیرهای ناشناخته استان در بخش بوم گردی و گردشگری روستایی را از طریق تولید محتوا به صورت عکس و فیلم مطرح و معرفی کنیم.

وی افزود: اعضای این تور 20 نفره که به تولید فیلم و عکس از جاذبه های گردشگری کرمانشاه خواهند پرداخت را گروهی از وبلاگرهای حوزه سفر، اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی، فعالین گردشگری، راهنمایان حرفه ای، جهانگردان، عکاسان تخصصی سفر، مدرسان حوزه گردشگری و ... تشکیل می دهند.

سرپرست معاونت گردشگری استان شرح داد: اعضای این تور در مسیرهای دشت فراش، روستای سرماج، منطقه دینور، بخش سرفیروزآباد کرمانشاه، شهرستان دالاهو و منطقه زیبای ریجاب، شهرستان های قصرشیرین، جوانرود، پاوه، روانسر، سنقر و سایر مناطقی که کمتر دیده شده حضور پیدا کرده و به تولید محتوا در بخش گردشگری بوم گردی و روستایی می پردازند.

وی زمان برگزاری این تور را پنجم تا هشتم تیر گفت و گفت: در برگزاری این تور علاوه بر معرفی جاذبه های ناشناخته روستایی و عشایری استان، آشنایی با بزرگان تاریخی و مشاهیر، شهرگردی، ورزش و ماجراجویی، صنایع دستی و موسیقی، آشپزی و غذا نیز دنبال می شود.

مهدی آبادی با بیان اینکه این اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا است که در سطح کشور برگزار می شود، مطرح نمود: دستاورد این تور معرفی مسیرهای جدید گردشگری در کرمانشاه، تولید محتوا به صورت عکس و فیلم با تکنولوژی روز- هلی شات و هلی کم - و نشر آن در فضای مجازی، تولید پوستر، کارت پستال، آلبوم، بیلبورد، تزیینات نمایشگاهی و... خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 277

به "اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تور آشناسازی گردشگری تجربه گرا در کرمانشاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید